  • 1. Data: 2005-08-13 21:51:37
    Temat: Problem z sąsiadem.
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Czesc!

    mam problem z sąsiadem, bardzo często urządza głośne libację z głośną muzyką
    (mieszkanie w bloku, piętro wyżej). Dzwoniłem już kilkanaście razy na policję,
    sprawa była/miałabyć w sądzie grodzkim, z tego co się dowiedziałem to przyznał
    się do winy i zaproponował karę 150 zł. Mimo to, często imprezuje to 5-6 rano
    głośna muzyka, skakanie, brzdęk butelek. Co mogę jeszcze zrobić? Nie mogę
    spać, szyby w drzwiach wibrują, wszystko skacze. Normalna rozmowa nie pomaga
    ("ja mam urodziny i muszę się pobawić"). Mieszkanie wynajmowne (w TBS) ale
    tutaj nic nie zdziałam (póki płaci czynsz, wisi im to).

  • 2. Data: 2005-08-14 02:43:24
    Temat: Re: Problem z sąsiadem.
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

> [...]
    > rano
    > głośna muzyka, skakanie, brzdęk butelek. Co mogę jeszcze zrobić? Nie mogę
    /

    Zgłaszaj ponownie, za drugim razem dostanie większą grzywnę a za którymś
    razem albo mu sie znudzi, albo trafi do aresztu.

    JK

  • 3. Data: 2005-08-14 22:14:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Zgłaszaj ponownie, za drugim razem dostanie większą grzywnę a za
    którymś
    > razem albo mu sie znudzi, albo trafi do aresztu.

    Do aresztu nie trafi, ale kilka takich wyroków spowoduje, że zabraknie
    mu pieniędzy na libacje.

  • 4. Data: 2005-08-14 22:52:09
    Od: "GG" <g...@g...gg>

> [...]
    > ("ja mam urodziny i muszę się pobawić"). Mieszkanie wynajmowne (w TBS) ale
    > tutaj nic nie zdziałam (póki płaci czynsz, wisi im to).

    Na pewno mozna w takich sytuacjach wymusic zwiekszenie czynszu o 100% ale
    nie jestem pewnien jakie formy wlasnosci obejmuje ten przepis, w
    szczegolnosci czy obejmuje TBS.

  • 5. Data: 2005-08-20 09:57:49
    Od: "LukasB" <m...@...o.s.p.a.a.a.m.gmail.com>

    > Do aresztu nie trafi, ale kilka takich wyroków spowoduje, że zabraknie
    > mu pieniędzy na libacje.

    Art. 51 k.w.: "Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
    spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w
    miejscu publicznym podlega karze aresztu do 2 miesięcy, grzywny albo karze
    nagany. Jeżeli czyn ten ma charakter chuligański lub sprawca dopuszcza się
    go, będąc pod wpływem alkoholu, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności
    albo grzywny".

    Więc dlaczego nie areszt?

  • 6. Data: 2005-08-20 12:11:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LukasB" <m...@...o.s.p.a.a.a.m.gmail.com> napisał w
    wiadomości news:de6unv$k86$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Więc dlaczego nie areszt?

    Bo w praktyce do aresztu za wykroczenie bardzo ciężko trafić. Taka
    możliwość jest teoretyczna.