  • 1. Data: 2005-08-13 20:27:55
    Temat: Dlaczego numer sprawy uległ zmianie?
    Od: "Andrzej" <s...@n...pl>

    Witam!
    Dlaczego numer sprawy uległ zmianie był : IINs....../01 teraz jest
    IINs....../05 ?
    Przecież to jest w dalszym ciągu ta sama sprawa.
    Za udzielenie odpowiedzi z góry serdecznie dziękuję!
    Pozdrawiam!
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-08-13 20:43:54
    Temat: Re: Dlaczego numer sprawy uległ zmianie?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 13 Aug 2005 22:27:55 +0200, *Andrzej*
    <news:ddlku8$oh5$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Dlaczego numer sprawy uległ zmianie był : IINs....../01 teraz jest
    > IINs....../05 ?
    > Przecież to jest w dalszym ciągu ta sama sprawa.

    Rok się zmienił z 2001 na 2005. Miałeś pewnie w tym roku sprawę.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-08-13 21:53:21
    Od: "Andrzej" <s...@n...pl>

    > Rok się zmienił z 2001 na 2005. Miałeś pewnie w tym roku sprawę.
    >

    > --
    > Kaja

    DZIĘKI!
    Pozdrawiam!
    Andrzej

  • 4. Data: 2005-08-14 17:07:30
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > Rok się zmienił z 2001 na 2005. Miałeś pewnie w tym roku sprawę.

    No niezupełnie, jeśli dalej jest to ta sama sprawa to ostatnie cyfry
    sygnatury oznaczają rok WPŁYWU sprawy.
    Przyczyn zmiany sygnatury może być kilka, skoro to tyle trwa, to pewnie po
    uchyleniu postanowienia w II instancji sprawa wróciła do I i wpisano sprawę
    do repertorium na nowo - pod nową sygnaturą.

    JK

  • 5. Data: 2005-08-14 19:17:18
    Od: "Andrzej" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    sprawę
    > do repertorium na nowo - pod nową sygnaturą.

    Numer sprawy zmienił się wraz z powołaniem nowego sędziego. (Dwa lata temu
    sprawa była w II instancji po powrocie numer nie uległ zmianie) Czyżby
    przedłużający się okres miał zły wpływ na statystykę? Innego wyjaśnienia nie
    mogę znaleźć. Proszę o udzielenie mi szerszej odpowiedzi na moje pytanie.
    Dziękuję za poprzednią odpowiedź. :-))
    Serdecznie pozdrawiam!
    Andrzej

  • 6. Data: 2005-08-15 12:44:01
    Od: verbus <v...@i...pl>

> [...]
    > mogę znaleźć. Proszę o udzielenie mi szerszej odpowiedzi na moje pytanie.

    Po powrocie z II instancji musiał ulec zmianie.

    Pzdr.

  • 7. Data: 2005-08-15 19:41:27
    Od: "Andrzej" <s...@n...pl>

    Użytkownik "verbus" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Po powrocie z II instancji musiał ulec zmianie.
    >
    > Pzdr.

    Dzięki za pomoc!
    Po powrocie z II instancji numer nie uległ zmianie. Postanowienie Sądu
    drugiej instancji było dwa lata temu. Może nastąpiła pomyłka?
    Pozdrawiam!
    Andrzej