  • 1. Data: 2005-07-21 17:21:35
    Temat: Problem z rozliczeniem delegacji - prowizje bankowe
    Od: "Krzysiek 'blondi' Tobias" <w...@p...onet.pl>

    Witam!
    Odbylem wlasnie moja pierwsza zagraniczna podroz sluzbowa (do Chorwacji, 7
    dni). Przed wyjazdem pracodawca przelal mi na konto zaliczke w PLN. Na
    miejscu w Chorwacji podejmowalem pieniadze z bankomatu, ta operacja zwiazana
    byla z pobraniem prowizji przez moj bank.

    Pracodawca nie chce mi tej prowizji rozliczyc jako koszty zwiazane z
    delegacja (przedstawiam odpowiednie wyciagi.z banku).

    Prosilbym o rade.
    Dla mnie sytuacja jest co najmniej watpliwa, wynika z niej, ze powinienem
    jechac do Chorwacji z gotowka (HRK) w kieszeni.

    Przy okazji jeszcze jedno pytanie:
    Stawka ryczaltu-diety w Chorwacji podana jest w USD, zaliczke dostalem w
    PLN, na miejscu placilem za wszystko w HRK. Czy koszty rozliczac opierajac
    sie o kursy walut wg PLN ?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek