  • 1. Data: 2005-07-21 16:17:08
    Temat: nazwa firmy
    Od: "Przemek" <...@q...cx>

    Jak sprawdzić czy wymyślona przeze mnie nazwa firmy nie naruszy praw firmy
    zarejstrowanej już pod taką nazwą. Najlepiej zarówno w Polsce jak i na
    świecie. Wiem, że mogę wpisać do google, ale to nie daje mi pewności ze
    nazwa jest unikalna.

  • 2. Data: 2005-07-21 16:34:38
    Temat: Re: nazwa firmy
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <...@q...cx> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarejstrowanej już pod taką nazwą. Najlepiej zarówno w Polsce jak i na
    > świecie. Wiem, że mogę wpisać do google, ale to nie daje mi pewności ze

    najlepiej po prostu nazwij firmę włączając do jej nazwy nazwe miasta w
    którym się znajduje, lub nawet jej adres, czy choćby swoje nazwisko, np
    FIMAR Jan Kowalski, a będziesz się w przyszłości posługiwał jedynie nazwą
    fimar.