  • 11. Data: 2004-08-03 17:49:10
    Temat: Re: Problem - wypadek
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Skoro nie jesteś kierowcą w firmie, to zasadniczo nie odwoziłes go
    służbowo,

    Skłaniałbym się raczej do przyjęcia że było to w ramach obowiązków
    pracowniczych, choć oczywiście nie znamy wszystkich szczegółów
    (wszystko wskazuje dotąd że mamy tu raczej polecenie wydane na linii
    pracodawca-pracownik)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-08-04 07:33:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "sramak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    >A są to nie małe koszty bo prawie 500 zł, a przy mojej
    > wypłacie to jest cholernie dużo.

    Jak zadrzesz z szefem to za jakiś czas możesz wogóle wypłaty nie mieć;)

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-08-04 12:17:33
    Od: "Kartellis" <Małymis@Bardzo.bardzo.maly.mis.pl>

> [...]
    > pracownika bo moim zdaniem odpowiadałby za szkodę na zasadach
    > ogólnych prawa cywilnego - czyli bez ograniczenia jego
    > odpowiedzialności do 3 pensji
    >
    > Pozostaje jeszcze np. kwestia polisy OC - ale to do pracodawcy nalezy
    > wybór od kogo będzie dochodził odszkodowania. W końcu to że
    > pracownik ponosi odpowiedzialność wcale jeszcze nie oznacza że
    > pracodawca konsekwentnie od niego będzie dochodził roszczeń (choć
    > oczywiście ma prawo)
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    spokojnie, jeśli wykonywał polecenia szefa to był w pracy, i obowiązuje
    kodeks pracy, niezależnie czy ma to konkretnie w obowiązkach, czy nie.