  • 1. Data: 2002-05-09 14:08:25
    Temat: Problem w sekretariacie Sadu
    Od: l...@p...onet.pl (LS)

    Sad Pracy. Jestem powodem i wystepuje bez pelnomocnika.
    Sprawa odbedzie sie w poniedzialek.
    W czwartek bylem w sekretariacie Sadu i poprosilem o akta sprawy.
    Panie nie mogly ich znalezc i powiedzialy, ze nic nie da sie zrobic !
    W piatek zas beda tak _bardzo_ zajete,
    ze nie znajda czasu na udostepnienie mi akt.

    U kogo mam interweniowac aby miec dostep do akt !
    Chce to tak zrobic aby sobie nie zaszkodzic.
    Bardzo prosze o pomoc. Sprawa dla mnie jest bardzo powazna.
    Zostalem zwolniony dyscyplinarnie i nie stac mnie na adwokata.

  • 2. Data: 2002-05-09 15:01:22
    Temat: Odp: Problem w sekretariacie Sadu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik LS <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...tpi.pl...

    > U kogo mam interweniowac aby miec dostep do akt !

    O może akta zaginęły hmm a to już problem ,może dojść do odtwarzania akt i
    wtedy przeciągnie się cała sprawa w czasie... Ale możesz jeśli to jest
    dopiero złożony przez Ciebie pozew to załatw sprawę dyplomatycznie i się
    spytaj pań czy może zgnięły .I nie mogę na ten temat pisać .Spytaj
    delikatnie czy nie ma innej drogi by ominąć procedurę odtworzenia .
    No chyba,że formalnie poleci to zgodnie z całą procedurą .

    > Chce to tak zrobic aby sobie nie zaszkodzic.
    > Bardzo prosze o pomoc. Sprawa dla mnie jest bardzo powazna.
    > Zostalem zwolniony dyscyplinarnie i nie stac mnie na adwokata.

    A gdy panie kierowniczki nie potrafię ci udostępnić akt to nad nimi jest
    Przewodniczący wydziału nad tym natomiast Prezes Sądu Rejonowego itd...

    To tyle narazie .
    Sandra

  • 3. Data: 2002-05-09 15:43:45
    Temat: Re: Problem w sekretariacie Sadu
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl>

    | U kogo mam interweniowac aby miec dostep do akt !
    | Chce to tak zrobic aby sobie nie zaszkodzic.
    | Bardzo prosze o pomoc. Sprawa dla mnie jest bardzo powazna.
    | Zostalem zwolniony dyscyplinarnie i nie stac mnie na adwokata.

    Najprawdopodobniej sędzia lub aplikant po prostu wzięli akta do domu (choć
    tego nie formalnie nie mogą). Tak być nie powinno ale jest to ogólnie
    przyjęta praktyka i trudno się temu dziwić, jak się wie, jak wyglądają
    gabinety sędziowskie...

    Marcin.

  • 4. Data: 2002-05-09 19:51:08
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik KRZEM <m...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abe5ck$bn1$...@n...tpi.pl...

    > Najprawdopodobniej sędzia lub aplikant po prostu wzięli akta do domu (choć
    > tego nie formalnie nie mogą).

    Tak zgadzam się z tym ,że stosujemy takie praktyki.

    Tak być nie powinno ale jest to ogólnie
    > przyjęta praktyka i trudno się temu dziwić, jak się wie, jak wyglądają
    > gabinety sędziowskie...

    Przepraszam bardzo gabinety są czyściutkie a nawet niezłe mebelki i nowe
    dywany :-) .
    Sandra