  • 1. Data: 2002-05-09 12:35:16
    Temat: Likwidacja firmy.
    Od: "Wiktor" <m...@p...onet.pl>

    Ja z koleżankami jestesmy w takiej sytuacji:
    Likwiduje sie a dokladnie zostaje sprzedany oddzial naszej firmy
    w ktorej pracuje od 8 lat na pelnym etacie. Ja oraz pozostali pracownicy
    donstaniemy wypowiedzenie z pracy.Firma która nas wykupila daje nam nowe
    umowy o prace, zachowujac pelny sklad zatrudnienia.
    Teraz jest pytanie czy nalezy nam sie jakas odprawa ze starej firmy. Ze
    wzgledu na staz pracy w tej firmie
    przysluguje mi wypowiedzenie 3 miesieczne. Nowa firma moze mnie zatrudnic
    i po miesiacu zwolnic a wtedy 14 dni wypowiedzenia.
    Nastepna sprawa mam w sumie z zaleglym urlopem do wykorzystania 40 dni.
    Jak to sensownie rozwiazac.
    Prosimy o pomoc.