eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem - klient - sprzedawca › Problem - klient - sprzedawca
  • Data: 2004-12-19 08:43:32
    Temat: Problem - klient - sprzedawca
    Od: "Irek" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Mam problem - prosze o pomoc
    Moja dziewczyna poszla do okulisty w firmie, w ktorej sprzedaja okulary. Pod
    wplywem emocji zamowila szkla i wplacila zaliczke. Potem (po 2 godzinach)
    jak doszlo to wszystko do niej, ze bedzie musiala nosci okulary itp,
    szczegolowo zaczela analizowac rozmowe z okulista i w sumie moze nosci ale
    nie musi (bardzo niewielka wada). Wiec zalezy od niej. Poszla wiec do
    sprzedawcy i poprosila o zwrot zaliczki.
    Niestety dowiedziala sie ze ta firma nie robi zwrotow i ze juz nie moze sie
    wycofac.
    Szkla jeszcze nie zostaly zrobione bo przy wplacaniu zaliczki nie zostaly
    okreslone oprawki i miala to potwierdzic do 2 dni.
    Na jakiej podstawie moze domagac sie zwrotu zaliczki, no i czy w ogole moze

    Irek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1