eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem - klient - sprzedawca › Re: Problem - klient - sprzedawca
  • Data: 2004-12-19 12:23:51
    Temat: Re: Problem - klient - sprzedawca
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    użytkownik Irek napisał(a) w wiadomości news:cq3f1l$2h6$1@diplo.bci.pl:

    > Mam problem - prosze o pomoc
    > Moja dziewczyna poszla do okulisty w firmie, w ktorej sprzedaja okulary. Pod
    > wplywem emocji zamowila szkla i wplacila zaliczke. Potem (po 2 godzinach)
    > jak doszlo to wszystko do niej, ze bedzie musiala nosci okulary itp,
    > szczegolowo zaczela analizowac rozmowe z okulista i w sumie moze nosci ale
    > nie musi (bardzo niewielka wada). Wiec zalezy od niej. Poszla wiec do
    > sprzedawcy i poprosila o zwrot zaliczki.
    > Niestety dowiedziala sie ze ta firma nie robi zwrotow i ze juz nie moze sie
    > wycofac.
    > Szkla jeszcze nie zostaly zrobione bo przy wplacaniu zaliczki nie zostaly
    > okreslone oprawki i miala to potwierdzic do 2 dni.
    > Na jakiej podstawie moze domagac sie zwrotu zaliczki, no i czy w ogole moze
    >

    Raczej to niemożliwe. Tylko dobra wola sprzedawcy.

    --
    JOHNSON :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1