eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem - klient - sprzedawca › Re: Problem - klient - sprzedawca
  • Data: 2004-12-21 07:16:46
    Temat: Re: Problem - klient - sprzedawca
    Od: "Irek" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jesli ktos jest nieodporny na marketing bezposredni - to płaci. Wilcze
    > prawo kapitalizmu.
    dogadalem sie ze sklepem, ale nie uwazam za marketing bezposredni naciaganie
    klienta.
    Jesli ktos wychodzi od lekarza ( w koncu okulista to lekarz) i przy lekarzu
    wmawia Ci ze musisz nosic i koniec, ze albo teraz zaplacisz zaliczke, bo
    potem nie bedzie tej znizki na okuliste itp, itd to to jest wprowadzanie w
    blad konsumenta. Przy szefowej ta sprzedawczyni troche zmienila zdanie i
    mowila cytuje: "przeciez mowilam ze mogla Pani tylko zarezerwowac i kilka
    razy sie pytalam" a prawda jest taka ze powiedziala ze nie ma czegos takiego
    jak rezerwacja. Nie chcialem opisywac wszystkich peryetii z tym zwiazanych
    bo myslalem ze rozwiniecie watek i podrzucicie kilka pomyslow. Przeciez
    oprocz ustawy konsumenckiej obowiazuje jeszcze inne prawo. No ale teraz juz
    po fakcie.
    Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za odpowiedzi
    IRek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1