eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem - klient - sprzedawca › Problem - klient - sprzedawca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!news.kkibci.pl!not-for-mail
    From: "Irek" <i...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem - klient - sprzedawca
    Date: Sun, 19 Dec 2004 09:43:32 +0100
    Organization: KKI&BCI
    Lines: 17
    Message-ID: <cq3f1l$2h6$1@diplo.bci.pl>
    NNTP-Posting-Host: iwi.kki.krakow.pl
    X-Trace: diplo.bci.pl 1103445878 2598 81.21.200.177 (19 Dec 2004 08:44:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@d...bci.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Dec 2004 08:44:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:264248
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Mam problem - prosze o pomoc
    Moja dziewczyna poszla do okulisty w firmie, w ktorej sprzedaja okulary. Pod
    wplywem emocji zamowila szkla i wplacila zaliczke. Potem (po 2 godzinach)
    jak doszlo to wszystko do niej, ze bedzie musiala nosci okulary itp,
    szczegolowo zaczela analizowac rozmowe z okulista i w sumie moze nosci ale
    nie musi (bardzo niewielka wada). Wiec zalezy od niej. Poszla wiec do
    sprzedawcy i poprosila o zwrot zaliczki.
    Niestety dowiedziala sie ze ta firma nie robi zwrotow i ze juz nie moze sie
    wycofac.
    Szkla jeszcze nie zostaly zrobione bo przy wplacaniu zaliczki nie zostaly
    okreslone oprawki i miala to potwierdzic do 2 dni.
    Na jakiej podstawie moze domagac sie zwrotu zaliczki, no i czy w ogole moze

    Irek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1