eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem - klient - sprzedawca › Re: Problem - klient - sprzedawca
  • Data: 2004-12-19 22:54:41
    Temat: Re: Problem - klient - sprzedawca
    Od: "Irek" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > było, nie w kc, a w uchwale Rady Ministrów z 1983 r.
    > do 1995 r
    > dotyczyło handlu uspołecznionego
    no wlasnie o to mi chodzilo. Tylko szkoda ze to juz nie obowiazuje.
    A moze tak z innej strony.
    Sprzedawca wprowadzil w blad konsumenta mowiac mu ze to jest niezbedne i pod
    wplywem emocji zostala dokonana wplata zaliczki - jak sie ma do tego prawo??
    Czy ide dobra droga?? Wtedy chyba podejdzie to pod ustawe konsumencka z 27
    lipca 2002 roku.
    Irek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1