  • 1. Data: 2002-05-11 09:07:17
    Temat: Problem byc moze trywialny i smieszny, ale...
    Od: "Kłaczek" <k...@i...pl>

    To bylo tak:
    Jestem w posiadaniu koszulki ze skrotem "UOP", wiekszy napis na plecach, z p
    rzodu po lewej stronie mniejszy. Wczoraj na miescie panowie policjanci spisa
    li mnie za to zadajac ode mnie legitymacji czlonkowskiej ktorej oczywiscie n
    ie posiadam bo koszulka zostala kupiona na bazarze. Zeby bylo smieszniej gos
    ciu przez krotkofalowke skontaktowal sie z przelozonym opisujac caly problem
    , uslyszalem odpowiedz: "a co ty mu mozesz zrobic". Mam wiec do was pare pyt
    an:

    1. Czy Urzad Ochrony Panstwa ma zarejestrowane jakies swoje logo? Bo nie jes
    tem pewien czy skrot jako taki moze byc prawnie chroniony czy zastrzezony dl
    a jakiejs instytucji? W koncu na mojej koszulce jest skrot a nie logo i moze
    to oznaczac wszystko co tylko sobie wymysle. Czy moge na swoja obrone uzywac
    takiego argumentu? (dodam ze ze strony http://www.uop.gov.pl/ zakladka "Praw
    o" i pierwszy link w tekscie - przeczytalem wszystko i o logo nic nie znalaz
    lem)

    2. 8 maja Sejm przyjal uchwale o reformie sluzb specjalnych, czyli UOP na pa
    pierze juz nie istnieje bedzie jednak jeszcze dzialal do 1 lipca - z tego co
    slyszalem. Czy zatem w sytuacji gdy Sejm PRZYJAL te uchwale to prawomocnie o
    na obowiazuje? Jesli tak to nie ma problemu.

    3. Jesli ktos ma jakies dodatkowe argumenty aby przy nastepnym spotkaniu zam
    knac chlopakom gebe to bardzo prosze o podzielenie sie swoimi uwagami ze mna
    .

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Klaczek