  • 1. Data: 2009-01-28 15:07:34
    Temat: Próba naciągnięcia na zbędną licencj
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie
    Jest Firma Kamsoft która produkuje program KSPPS
    do rozliczeń między świadczeniobiąrcą a NFZ

    Program kosztuje 200 zł netto w tym przez rok możliwość aktualizowania
    bezpłatnie
    Program został kupiony 01.2007 z możliwością aktualizacji do 01.2008
    Pozniej był użytowakny przez rok do 01.2009 bez wykupywania aktualizacji
    bo nie było potrzeby go aktualizować.
    Teraz przy próbie kupienia aktualizacji w 01.2009r partner firmy Kamsoft
    próbuje wciskać informację że trzeba wykupić prawo do aktualizacji za okres
    od 01.2008 do 01.2009 (za przeszłość z której się nie korzystało) i dopiero
    od 01.2009 do 01.2010

    Licencja jest pod adresem
    http://www.kamsoft.pl/prod/pps/formularze/umowa_lice
    ncyjna_KSPPS.doc

    Czy oni mają rację?
    Ja osobiście nie widze powodu do płacenia za okres z ktorego nie korzytsałem
    I chce wykupić aktualizacje od dziś za rok.

    Tu jeszcze adres do strony programu KSPPS
    http://www.kamsoft.pl/prod/pps/index.htm

    Z góry dziekuje za wszelkie uwagi

  • 2. Data: 2009-01-28 15:24:20
    Temat: Re: Próba naciągnięcia na zbędną licencj
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Jesli to jest ich program i ich licencja, to moga sobie nawet tam
    napisac, ze przyjmuja platnosci wylacznie w dolarach australijskich.
    I to bedzie Twoj problem a nie ich.

    Moze taniej wyniesie Cie kupno NOWEJ wersji programu?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-01-28 15:25:05
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:glpst3$kgf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > korzytsałem
    > I chce wykupić aktualizacje od dziś za rok.
    >

    > Tu jeszcze adres do strony programu KSPPS

    Znalazałem jeszcze taki zapis w licencji:

    9. Po upływie okresu gwarancyjnego Klient ma prawo do zakupu Nowej
    Wersji Systemu za kwotę równą 100% jej wartości (wg cen obowiązujących, w
    dniu złożenia zamówienia na Nową Wersję Systemu). Nowa Wersja Systemu
    dotyczy całości Systemu (wraz ze wszystkimi modułami dodatkowymi) w
    konfiguracji jaką Klient posiadał ostatniego dnia przypadającego na okres
    gwarancyjny. Postanowienie pkt 8 zdanie drugie stosuje się odpowiednio.
    10. Jeżeli w danym roku Klient zrezygnuje z zakupu Nowej Wersji
    Systemu na warunkach określonych w pkt 9, to w
    następnych latach cena zakupu Systemu wyniesie 100% wartości Systemu według
    cen obowiązujących, za każdy rok, w którym nie wykupiono Nowej Wersji
    Systemu. Postanowienie pkt 8 zdanie drugie stosuje się odpowiednio.
    (Z licencji) Nowa wersja Systemu - wersja Systemu udostępniona poprzez
    Internet lub na płycie CD.

  • 4. Data: 2009-01-28 15:41:34
    Temat: Re: Pr?ba naci?gni?cia na zb?dn? licencj
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rezist.com wrote:
    > Jesli to jest ich program i ich licencja, to moga sobie nawet tam
    > napisac, ze przyjmuja platnosci wylacznie w dolarach australijskich.
    > I to bedzie Twoj problem a nie ich.

    Akurat tego nie mogą :)

  • 5. Data: 2009-01-28 15:44:32
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Akurat tego nie mogą :)

    No jak to nie? To PayPal nie obsluguje? :)
    Ok, przekontrastowalem lekko...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2009-01-28 15:51:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rezist.com wrote:

    > No jak to nie? To PayPal nie obsluguje? :)
    > Ok, przekontrastowalem lekko...

    Obsługuje. Ty sobie zapłacić możesz w czym chcesz.
    Oni sami żądać nie mogą.

  • 7. Data: 2009-01-28 19:32:14
    Temat: Re: Próba naciągniecia na zbedną licencj
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisal w wiadomosci
> [...]
    > I to bedzie Twoj problem a nie ich.
    >
    > Moze taniej wyniesie Cie kupno NOWEJ wersji programu?

    Jezeli w danym roku Klient zrezygnuje z zakupu Nowej Wersji
    Systemu na warunkach okreslonych w pkt 9, to w
    nastepnych latach cena zakupu Systemu wyniesie 100% wartosci Systemu wedlug
    cen obowiazujacych, za kazdy rok, w którym nie wykupiono Nowej Wersji
    Systemu. Postanowienie pkt 8 zdanie drugie stosuje sie odpowiednio.

    Chyba nic to nie da?
    Cwaniaki sa prawie jak Prokom
    Prawie bo reszta oprogramowania na rynku to takie samo G jak to z kamsoftu
    albo jeszcze gorsze.
    A czegos do rozliczen kontraktów trzeba niestety uzyc.

  • 8. Data: 2009-01-28 20:10:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    moje_przedmioty wrote:
    > Prawie bo reszta oprogramowania na rynku to takie samo G jak to z kamsoftu
    > albo jeszcze gorsze.
    > A czegos do rozliczen kontraktów trzeba niestety uzyc.

    napisz własny

  • 9. Data: 2009-01-28 20:31:41
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > napisz własny

    nie mam czasu na pierdoły :-)

  • 10. Data: 2009-01-29 07:47:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał

    > nie mam czasu na pierdoły :-)

    To zapłać te marne dwie stówy i nie lamentuj bo nie ma nad czym.
    To wychodzi stówa *rocznie*! Więcej wydajesz *miesięcznie* na
    telefon, internet, herbatę czy inne drobne wydatki.