    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Date: Wed, 15 Nov 2006 09:00:49 +0100

    dodi wrote:

    > nie

    > Ten mejl otrzymałem 24 paź i tego samego dnia już nie miałem internetu.

    No i tutaj jestem w kropce :). Bo z jednej strony czuję że taki mail nie ma
    większego znaczenia, z drugiej strony, piszą że "2 listopada zaprzestanie
    świadczenia" ..... czyli w domyśle że do 1 listopada to świadczenie jeszcze
    będzie.

    Pytanie: czy puścili sygnał spowrotem, czy jesteś "głuchy" od 24
    października?

    p. m.