  • 11. Data: 2003-08-29 11:06:12
    Temat: Re: Prawo jazdy długość zatrzymania
    Od: "avancer" <a...@w...pl>

    news:bin1pl$u33$1@topaz.icpnet.pl...

> [...]
    długości
    | zatrzymania prawa-jazdy się sumują."
    | Z czego wynika jasno że za "jazdę po pijaku" jest sprawa karna z
    art.178a
    | K.K (musiało być powyżej 0,5 promila).
    | Więc po co piszesz (i mącisz głowie) o artkule 87 K.W???
    | W przypadku kolizji (bo jęsli ranny jest tylko sprawca to jest to
    wypadek
    | bez rannych czyli popularna kolizja) rozdzielane jest wykroczenie z
    | art.86par.1 K.W (bez alkoholu) od przestępstwa az art.178a K.K.
    | Pomyśl na drugi raz zanim coś napiszesz.

    Właśnie, pomyśl.

  • 12. Data: 2003-08-29 12:01:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Właśnie, pomyśl.

    Aleś się naprodukował;)
    Poczytaj netykietę-naucz się jak się tnie posty.Swoja przygodę z grupami
    dyskusyjnymi zacznij od czytania i podglądania jak się to robi a dopiero po
    jakimś czasie bierz się za czytanie.
    Nadal uważasz że kolega będzie obwiniony z art.87 KW ??

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-08-31 17:07:15
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    Mam pytanie jeśli jeszcze tu zajrzycie. Czy możliwe jest jakieś złagodzenie
    wyroku, jeśli chodzi o zatrzymanie prawka.
    Względy socjalne itp.

  • 14. Data: 2003-09-01 07:37:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Madaa" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie jeśli jeszcze tu zajrzycie. Czy możliwe jest jakieś
    złagodzenie
    > wyroku, jeśli chodzi o zatrzymanie prawka.
    > Względy socjalne itp.

    Ze względów socjalnych mogą wydłużyć. Nie jeździsz-oszczędzasz;)
    Na benzynie, ewentualnych naprawach, mandatach etc.

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-09-01 08:12:39
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    > Ze względów socjalnych mogą wydłużyć. Nie jeździsz-oszczędzasz;)
    > Na benzynie, ewentualnych naprawach, mandatach etc.
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    ha ha ha chodzi o np mzliwość dalszej pracy (wymagane prawko)

  • 16. Data: 2003-09-01 12:53:06
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Mam pytanie jeśli jeszcze tu zajrzycie. Czy możliwe jest jakieś
    złagodzenie
    > wyroku, jeśli chodzi o zatrzymanie prawka.
    > Względy socjalne itp.

    Jest możliwość skrócenia zakazu nawet o połowę ale tylko gdy czyn
    będący podstawą zabrania uprawnień nie był popełniony w stanie
    nietrzeźwym.
    Przy skazaniu za wykroczenie i przestępstwo wynikające z jednego
    zdarzenia przy zastosowaniu w obu sprawach zakazu prowadzenia
    pojazdów możliwe jest także że wykonaniu podlegać będzie tylko
    surowszy z wymierzonych zakazów

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2003-09-01 16:21:58
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    A czy to prawda że sąd w przypadku 178 pkt.1 kk jest zobligowany do
    wymierzenia conajmniej roku zatrzymania prawa jazdy i jaka jest szansa tylko
    na rok w przypadku oskarżenia o 178 pkt.1 kk i86 pkt 2 kw. No i od kiedy
    liczy się czas zatrzymania prawka czy od zatrzymania go przez policję czy od
    decyzji prokuratora ?.

  • 18. Data: 2003-09-01 19:25:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A czy to prawda że sąd w przypadku 178 pkt.1 kk jest zobligowany do
    > wymierzenia conajmniej roku zatrzymania prawa jazdy

    Tak.

    > i jaka jest szansa tylko na rok w przypadku oskarżenia o 178 pkt.1 kk i86
    pkt 2 kw.

    Oskarżenie jest tylko z art 178aK.K. O wykroczenie z art.86 K.W jesteś
    obwiniony(a).

    --
    Pozdr
    Leszek