  • 1. Data: 2002-10-04 12:51:09
    Temat: Prawo jazdy Kat E- a prawo -wstecz
    Od: "pawel" <n...@p...onet.pl>

    W latach '86 jako kierowca zawodowy posiadający uprawnienia na samochód ciężarowy
    pop przedstawieniu zaswiadczenia z zakładu pracy o ponad 3 letnim stażu na
    samochodzie
    ciężarowym otrzymałem prawo jazdy z kat. E

    Obecnie przyszedł czas aby wymienić już zuzyty dokument na nowy, a tu pani z wydziału
    komunikacji
    nie zamierza odnowic Mi dokumentu twierdząc, ze ów przepis na podstawie którego
    wydano
    prawo jazdy kat E. obowiązywał do roku '82.

    Co zrobić w takiej sytuacji. Dokogo się zwrócić.