  • 1. Data: 2002-10-04 12:07:53
    Temat: (handlowe) dostawca piwa
    Od: "G." <...@w...pl>

    Witam
    Nie wiem czy to do konca TG a i moje pytanie moze wydac sie malo powazne
    ale sprobuje :) (z gory przepraszam w razie czego..)

    Czy jest cos "zlego" tzn niezgodnego z prawem w tym, ze wlasciciel
    sklepu
    spozywczego z piwem rozwozi towar (w tym piwo) klientom (jezeli sobie
    tego zycza) nawet do miejsc sporo odleglych od samego sklepu ?
    Klient placi przy odbiorze (czyli w swoim domu)
    Oczywiscie sprawa tyczy sie glownie tego piwa..

    A jesli tak, to jak sie to ma do:
    a) pan taksowkarz przywozi piwo
    b) pan pizza przywozi piwo

    dziekuje za opinie