  • 1. Data: 2002-10-04 12:39:46
    Temat: stowarzyszenie
    Od: "Marta" <s...@g...pl>

    mam ze znajomymi pomysł na założenie stowarzyszenie miłośników świnek
    morskich. Kto może mi pomoc i cos powiedzieć na temat stowarzyszeń,a kto
    ew. chciałby się zapisać??

    --
    t...@w...pl
    c...@f...onet.pl

  • 2. Data: 2002-10-04 16:55:08
    Temat: Re: stowarzyszenie
    Od: c...@h...pl

    > mam ze znajomymi pomysł na założenie stowarzyszenie miłośników świnek
    > morskich. Kto może mi pomoc i cos powiedzieć na temat stowarzyszeń,a  kto
    > ew. chciałby się zapisać??
    >
    > --
    > t...@w...pl
    > c...@f...onet.pl
    > http://www.marta.polbox.pl
    > http://lilia2.republika.pl
    >
    > jestem radcą prawnym zajmujęcym się organizacjami pozarządowymi od wielu lat
    a zatem mogę pomóc
    roman

  • 3. Data: 2002-10-05 15:48:16
    Od: "Profil1" <w...@x...wp.pl>

    w sprawie stowarzyszen mozna bylo poczytac w Gazecie Prawnej sprzed zdaje
    sie 1-2 tygodni. Jest tam obszerny jasno napisany artykul porownujacy
    stowarzyszenia zwykle od tzw. rejestrowanych
    Pozdrawiam
    Maciej Wajs