  • 1. Data: 2007-12-05 00:54:08
    Temat: Prawo handlowe ????
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pod co podlega osoba prowadząca działalność gospodarczą,
    wprowadzając klientów w błąd w ten sposób, że informuje ich
    jakoby była "oficjalnym"(autoryzowanym) dealerem jakiejś marki,
    co nie jest zgodne z prawdą.

    Ja bym to od razu pod KK podciągnął, ale nie tędy droga ... do
    czego winienem zajrzeć ?
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 2. Data: 2007-12-05 01:56:58
    Temat: Re: Prawo handlowe ????
    Od: "industrial" <i...@o...eu>

> [...]
    > prawdą.
    >
    > Ja bym to od razu pod KK podciągnął, ale nie tędy droga ... do czego

    Jeśli kupiłeś pod wpływem błędu - do kodeksu cywilnego.
    Jeśli to narusza Twój interes jako przedsiębiorcy - do ustawy o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji.

    ind.

  • 3. Data: 2007-12-05 07:03:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał "SP" Gil" <u...@m...pl> napisał

    > Pod co podlega osoba prowadząca działalność gospodarczą,
    > wprowadzając klientów w błąd w ten sposób, że informuje ich
    > jakoby była "oficjalnym"(autoryzowanym) dealerem jakiejś marki,
    > co nie jest zgodne z prawdą.

    A na czym polega twoja szkoda?

  • 4. Data: 2007-12-05 10:03:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Alek pisze:

    > A na czym polega twoja szkoda?

    Załóżmy 2 opcje:

    1) Reprezentuję jedynego oficjalnego dealera - zgodnie z
    oświadczeniem producenta.

    2) Jestemm wkur*ioną konkurencją, która nie stosuje "tricku" z
    oficjalnym dealerem, gdyż nie jest to prawda - biorę towar
    właśnie od oficjalnegoo dealera.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 5. Data: 2007-12-05 11:24:48
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" dość niespodziewanie napisał(a):

    > Załóżmy 2 opcje:
    >
    > 1) Reprezentuję jedynego oficjalnego dealera - zgodnie z
    > oświadczeniem producenta.

    Zdecydowanie uznk

    > 2) Jestemm wkur*ioną konkurencją, która nie stosuje "tricku" z
    > oficjalnym dealerem, gdyż nie jest to prawda - biorę towar
    > właśnie od oficjalnegoo dealera.

    Też uznk

    W obu przypadkach, o ile masz odpowiednie uprawnienia (licencja wylączna
    i/lub pełnomocnictwo) może w grę wchodzic także pwp, a wpierwszym takze kc.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

  • 6. Data: 2007-12-05 13:46:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Też uznk
    > W obu przypadkach, o ile masz odpowiednie uprawnienia (licencja wylączna
    > i/lub pełnomocnictwo) może w grę wchodzic także pwp, a wpierwszym takze kc.

    Dzięki ... zabrałem się za lekturę.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008