eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo gwarancji... › Prawo gwarancji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !us.feeder.erje.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.c
    om!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo gwarancji...
    Date: Sat, 30 Aug 2014 01:12:42 +0200
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog Newsreader for Android
    Lines: 12
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.209.162
    X-Trace: 1409353963 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3043 83.5.209.162:55147
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740973
    [ ukryj nagłówki ]

    Wyobraźmy sobie taką sutuację: klient oddaje samochód do naprawy
    gwarancyjnej. Autoryzowany serwis diagnozuje problem i wymienia
    uszkodzony mechanizm na sprawny ale nie fabrycznie nowy
    (tzw.regenerowany). Oczywiście na ten mechanizm serwis daje znowu
    gwarancję. Czy takie działanie (montaż nie nowej części a używanej)
    jest zgodne z prawem?
    Otrzymując używaną część klient narażony jest na większe
    prawdopodobieňstwo, ze znów będzie awaria i będzie musiał tracić czas
    w serwisie, co z tego ze w ramach gwarancji.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1