  • 1. Data: 2003-02-16 13:12:32
    Temat: Ochrona danych osobowych a Urzad Gminy
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Witam grupe
    Mam pewien problem w kontaktach z urzedem gminy.
    Po 25 latach dzierzawy dzialki letniskowej chcialbym ja wykupic.
    Po takim okresie dzierzawy przysluguje mi prawo pierwokupu.
    Gmina wyznaczyla cene dzialki zarzadzeniem wojta.
    Przy probie z mojej strony dojscia do sposobu wyznaczenia ceny,
    zaslaniaja sie ustawa o ochronie danych osobowych.
    Mowiac wprost, twierdza ze ze wzgledu na ochrone danych osobowych
    rzeczoznawcy dokonujacego wyceny nie moge zapoznac sie z operatem
    szacunkowym
    dotyczacym dzialki podlegajacej sprzedazy.
    1. Czy maja racje ?
    2. Czy w ogole urzad moze okreslac w takim momencie cene z sufitu
    (zarz.wojta)?

    pzdr

    Marek