  • 11. Data: 2010-09-10 08:45:01
    Temat: Re: Prawo do kanciapy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-10 08:57, Alek pisze:
    > Co napisałeś to widzę, a jak jest faktycznie to mogę tylko zgadywać.

    Biedny jesteś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-09-12 10:38:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > I nikt z nas nie wymyśli czy sp-nia Tristana ma czynności zarobkowe
    > (choćby tylko mające na celu przeznaczenie na pokrycie kosztów
    > zarządu) wstawione do listy celów spółdzielni, czy wręcz przeciwnie,
    > wykluczone bez wskazanej zgody (nie sądzę, ale chyba nie ma przeszkód
    > aby coś takiego wpisać do statutu).

    Nie wiem, nie znam się na tym. Jak umiesz sprawdzić, to ZSM.

    Jednak już teraz wynajmują zabudowane korytarze i schowki innym. Tylko
    przez ,,zasiedzenie''. Podobno od 2005 roku już się nie da zabudować
    korytarza ani nic przerobić bez zgody wszystkich.

    Nie wiem, może ściemniają. Dlatego się zastanawiam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek