  • 1. Data: 2010-09-09 14:07:48
    Temat: [wspólnota] zaskarżenie uchwały
    Od: "oxy" <o...@o...pl>

    - czy jako członek wspólnoty, mam prawo zaskarżyć podjętą uchwałę?
    - w jaki sposób to się dokonuje (zapewne pisemnie - do kogo adresować (do
    Zarządu?))? I czy szczegółowe wmagane jest uzasadnienie w zaskarżeniu.

    dzięki za info

  • 2. Data: 2010-09-09 14:48:34
    Temat: Re: [wspólnota] zaskarżenie uchwały
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6apnb$4ia$1@node2.news.atman.pl oxy <o...@o...pl> pisze:

    >- czy jako członek wspólnoty, mam prawo zaskarżyć podjętą uchwałę?
    Tak.

    > - w jaki sposób to się dokonuje (zapewne pisemnie - do kogo adresować (do
    > Zarządu?))?
    Do sądu właściwego miejscowo.
    Art. 25 ustawy o własności lokali.

    > I czy szczegółowe wmagane jest uzasadnienie w zaskarżeniu.
    Wnosząc pozew jakieś uzasadnienie należałoby podać.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-09-09 19:49:18
    Od: wombi <w...@o...eu>

    W dniu 2010-09-09 16:48, Jotte pisze:

    > Tak.

    > Do sądu właściwego miejscowo.
    > Art. 25 ustawy o własności lokali.

    > Wnosząc pozew jakieś uzasadnienie należałoby podać.

    Wnosząc pozew o uchylenie uchwały wspólnoty należy go także opłacić
    kwotą 200 zł (art.27 pkt 9 ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych),

  • 4. Data: 2010-09-09 20:03:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6bdo4$22t$1@news.onet.pl wombi <w...@o...eu>
    pisze:

    > Wnosząc pozew o uchylenie uchwały wspólnoty należy go także opłacić kwotą
    > 200 zł (art.27 pkt 9 ustawy o kosztach sądowych w sprawach
    > cywilnych),
    A czy opłaty można dokonać w dni nieparzyste?

    --
    Jotte