  • 11. Data: 2021-10-27 18:55:09
    Temat: Re: Prawo do braku lasu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie.
    Wg pedalstwa to zamiast drzeć o pierdoły powinniśmy zamknąć mordy zapierdalając na
    Niemca, jak przed laty na cara.
    I kropkę Francuza (w TPSA).
    A jak nie to na Sybir (lub milion Jełro dziennie, co na to samo wychodzi).
    Pedalstwo ma doświadczenie w byciu ....... na sucho.

    -----
    > W Polsce jak zwykle żarli się między sobą o pierdoły zamiast zabrać się do roboty
    jak Londyńczycy.

  • 12. Data: 2021-10-27 20:57:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-października-2021 o 15:40, Kviat pisze:
    > Czyli to wina złych cywilizowanych państw, które potrafiły wybudować
    > sobie metro 120 lat temu, a myśmy w tym czasie co robili?

    120 lat temu?

    Gdyby nas nie sprzedali stalinowi aby mieć święty spokój to moglibyśmy
    się teraz bardzo chętnie przestawiać na prund.

    Jeśli faktycznie zachodowi zależy na EKO to niech bulą tyle żeby
    Kowalski mógł sobie kupić tyle samo paneli co Niemiec.

    A poważnie. 6 lat temu była jakaś umowa że świat będzie zmniejszał
    emisję aby tylko o jeden stopień wzrosła temperatura.

    I co? 6 lat minęło. 3 stopnie wzrostu a emisja światowa rośnie.

    A co ciekawsi niech porównają ile europa na tle świata emituje a ile Polska.

  • 13. Data: 2021-10-27 21:04:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-27-października-2021 o 15:56, Wiesiaczek pisze:
    > A co do lasów to zaróno Francja jak i Niemcy mają większy procent
    > zalesienia niż Polska. Niespodzianka?

    http://www.metla.fi/metinfo/sustainability/img/SF-fi
    gure-forest-area.png

    Opierałem się na takim jednym krzykaczu ;_)

    Nie warto? ;)

  • 14. Data: 2021-10-28 10:29:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Climate change: Human activity makes forests emit carbon":
    www.bbc.com/news/science-environment-59065127

    -----
    > Przez dekady truli, wycinali lasy, zatruwali glebę i gromadzili majątek a teraz
    wymagają od Polski aby natychmiast nadgoniła EKO i

  • 15. Data: 2021-10-28 10:36:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 18:30:19 +0200, Kviat napisał(a):

    > Teraz debatują nad ilością krzyży w koronie

    Krzyż ma być ponoć jeden.
    Problem w tym, ile kabłąków ma domknąć koronę, żeby można było dodać do
    niej ten krzyż.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-10-28 10:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Napiszmy wniosek, aby w UE opodatkować państwa, w których nie ma
    > lasów przetwarzających złowrogi CO2 na pożyteczny tlen. Bo do
    > naszego węgla się przypie....ają, ale tlen z dwutlenku węgla to
    > już my musimy za nich produkować (i jeszcze Amazonia, oczywiście
    > za friko), do tego budowy nam blokują jakąś Naturą. Niech zrobią
    > te Natury u siebie albo niech płacą - "Prawo o de-emisji CO2".

    Za nich? Wszystkie nasze lasy wciagaja tyle dwutlenku wegla co
    produkuje sama elektrownia bełchatów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 17. Data: 2021-10-28 11:48:31
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.10.2021 o 10:36, Olin pisze:

    > Krzyż ma być ponoć jeden.

    Ale jak przemnożysz przez ilość pokoi w urzędach, ilość klas w szkołach...
    Najwyraźniej zrobili spory zapas tych krzyży i teraz muszą je gdzieś
    upchnąć żeby nie stracić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2021-10-28 14:01:37
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > A nie stać?
    > Stać nas na przekopanie mierzei, budowanie fabryk Ikei to i na las powinno.
    >
    > Żartowałem :)
    > Jesteśmy dziadami i takimi pozostaniemy dopóki będziemy mieli na
    > utrzymaniu Unię.

    Cóż, jednak zdrowo walnięty jesteś.

  • 19. Data: 2021-10-28 15:04:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2021 14:19:12 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Napiszmy wniosek, aby w UE opodatkować państwa, w których nie ma lasów
    przetwarzających złowrogi CO2 na pożyteczny tlen.

    Piszmy, moze si spodoba i przejdzie.

    Tylko tak gwoli scislosci to chcialem napisac, ze las wcale nie
    zamienia CO2 na tlen.
    Tzn owszem - zamienia CO2 na tlen i drewno, ale to drewno ... z czasem
    zamieni sie na CO2.

    Rozwiniety las ma zerowy bilans, bo ile nowego drewna przybedzie, to
    tyle samo sie rozlozy.

    Jak na razie, to chcielismy od Unii dotacje na zalesianie i
    wyłapywanei CO2, ale chyba nie dali ..

    J.

  • 20. Data: 2021-10-30 08:43:36
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>