  • 1. Data: 2011-03-18 18:08:54
    Temat: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    u mmnie taka przypadłość
    wprowadzili sie nowi sasiedzi i teraz byle troche głośniej słucham
    muzyki i zaraz pojawia sie policja, przed chwilą byli i mi powiedzieli
    że nie ma takego czegość jak cisza nocna od 22... i że jak jeszcze raz
    dostaną do mnie wezmwanie ( a dostaną) to bedą musieli mnie ukarać
    mandatem.

    I tu moje pytanie czy to jest prawnie dozwolone?
    Czy moge dostać mandat za słuchanie muzyki w godzinach 6-22 ?
    Jak to wygląda od prawnej strony?

  • 2. Data: 2011-03-18 18:34:18
    Temat: Re: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/18/2011 1:08 PM, ark_fx wrote:
> [...]
    >
    > I tu moje pytanie czy to jest prawnie dozwolone?
    > Czy moge dostać mandat za słuchanie muzyki w godzinach 6-22 ?

    art 51 KW

    kto krzykiem, hałasem alarmem lub innym wybrykiem zakłoca spokój,
    porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu
    publicznyn podlega karze aresztu, ograniczenia wolnosci albo grzywny.

    Nie ma ograniczneia czasowego od 22 do 6. takowe są co najwyzej w
    regulaminie spółdzielni.
    Wiec zarobić możesz nawet o 12 w dzień.
    Interpretacja czy to jest głośno czy nie należu do policjantów. Mandatu
    zawsze możesz nie przyjąć.

    Kup sobie słuchawki, albo złóż propozycję sąsiadom, żeby ci kupili.

  • 3. Data: 2011-03-18 19:47:28
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > takego czegość jak cisza nocna od 22... i że jak jeszcze raz dostaną do
    > mnie wezmwanie ( a dostaną) to bedą musieli mnie ukarać mandatem.

    moze zmien repertuar?
    - bajm, feel, lady-gaga, ew. mozart
    i zobacz czy nadal beda nasylac paly;

    jak "nekanie" ustapi, to wroc do starej muzy i pozwij ich za dyskryminacje
    :)

  • 4. Data: 2011-03-18 19:47:46
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Właśnie ja nawet ich jeszcze nie widzialem, dziwni , dzicy ludzie i to
    młode cfaniaczki ... więć bedziemy sobie udowadniać ... mildton 80
    powinien im wytlumaczyć... ;)

  • 5. Data: 2011-03-18 20:28:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-18 20:47, ark_fx wrote:
    > Właśnie ja nawet ich jeszcze nie widzialem, dziwni , dzicy ludzie i to
    > młode cfaniaczki ... więć bedziemy sobie udowadniać ... mildton 80
    > powinien im wytlumaczyć... ;)

    Zapytaj ich dlaczego im przeszkadza. Może mają małe dzieci, a może
    sluchasz hiphopu lub innych gatunków discopolo i po prostu dbają o swoje
    zdrowie psychiczne. Różne moga być powody.

  • 6. Data: 2011-03-18 20:30:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał

    > Właśnie ja nawet ich jeszcze nie widzialem,

    Wystarczy, że ciebie słyszeli.

    > dziwni , dzicy ludzie i to młode cfaniaczki ...

    Raczej ty wyglądasz na dzikusa i cwaniaka.

    > więć bedziemy sobie udowadniać ... mildton 80 powinien im
    > wytlumaczyć... ;)

    Raczej tobie bedą tłumaczyć - dzielnicowy albo sąd.
    Może sprzedasz te swoje mildtony żeby zapłacić grzywnę.

  • 7. Data: 2011-03-18 20:31:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał

    > Zapytaj ich dlaczego im przeszkadza.

    Nie potrzeba żadnych szczególnych uzasadnień, wystarczy że w ogóle
    słyszą hałasy dochodzące z jego mieszkania.

  • 8. Data: 2011-03-18 21:06:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/18/2011 3:28 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Zapytaj ich dlaczego im przeszkadza. Może mają małe dzieci, a może
    > sluchasz hiphopu lub innych gatunków discopolo i po prostu dbają o swoje
    > zdrowie psychiczne. Różne moga być powody.

    powód jest bardzo prosty.
    Przez mury tylko basowe umpa umpa przechodzi.Reszty nie słychać i może
    człowiek szlag trafic.

  • 9. Data: 2011-03-18 21:20:51
    Od: "Maciek." <m...@m...pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał

    > wprowadzili sie nowi sasiedzi i teraz byle troche głośniej słucham

    "Żeby ujrzeć coś wyraźnie, wystarczy często zmiana punktu widzenia."

    W wolnym tłumaczeniu to będzie mniej więcej tak:
    "Pójdź do sąsiadów i grzecznie poproś aby pozwolili Tobie samemu przekonać
    się z czym oni mają do czynienia.
    Włącz swoją maszynerię na te Twoje "trochę głośniej" i posiedź w ich
    mieszkaniu kwadrans. Włącz ich telewizor, usiądź w fotelu i spróbuj skupić
    się na nadawanym programie... Naturalnie idź do nich zaraz po powrocie z
    pracy - o 9 rano."

    --
    Maciek.

  • 10. Data: 2011-03-18 22:32:32
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - ark_fx raczył napisać:
> [...]
    >
    > I tu moje pytanie czy to jest prawnie dozwolone?
    > Czy moge dostać mandat za słuchanie muzyki w godzinach 6-22 ?

    Generalnie, na ich miejscu nie wzywałbym policji, tylko najzwyczajniej
    skopałbym ci dupsko, pryszczaty pajacu. :-)
    --
    Sátoraljaújhely