  • 1. Data: 2011-03-18 08:06:14
    Temat: fałszywe zeznania
    Od: "wojtalla" <w...@p...fm>

    Pomyliłem sie w zeznaniach na komisariacie chodzi o kradzież tablic
    rejestracyjnych samochodu służbowego,mianowicie w pierwszej rozmowie z
    dyzurnym ,poinformowałem że brak tablic zauważyłem na ul...........
    Potem w zeznaniu podałem inną ulicę.co mi za to grozi?

  • 2. Data: 2011-03-18 08:43:46
    Temat: Re: fałszywe zeznania
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-18 09:06, wojtalla pisze:
> [...]
    > dyzurnym ,poinformowałem że brak tablic zauważyłem na ul...........
    > Potem w zeznaniu podałem inną ulicę.co mi za to grozi?

    Nic w razie wątpliwości powiesz że się pomyliłeś i tyle.

  • 3. Data: 2011-03-18 14:41:54
    Temat: Falszywe zeznanie ?
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Przypadek:
    Rozprawa cywilna, pozwany (z zawodu prawnik notabene) obecny na sali i
    reprezentowany przez radcę.
    Radca przed Sądem oświadcza ze swojego miejsca - co Sąd dyktuje i ujmuje w
    protokole - że pozwany nie otrzymał żadnego pisma od powoda (pismo było
    wysłane listem poleconym bez PO).
    Powód wystepuje więc z reklamacją do PuPPP i otrzymuje pisemną odpowiedź od
    tej szacownej instytucji, że list doręczono dnai takiego a takiego za
    podpisem pozwanego.
    Pytanie:
    Czy powyższe oświadczenie strony pozwanej o rzekomym nieotrzymaniu pisma jest
    fałszywym zeznaniem, czy nie jest?
    Jeśli nie, to czym jest??
    THX

  • 4. Data: 2011-03-18 16:04:46
    Temat: Re: Falszywe zeznanie ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2011 15:41, THX pisze:

> [...]
    > Pytanie:
    > Czy powyższe oświadczenie strony pozwanej o rzekomym nieotrzymaniu pisma jest

    Zważ, że "doręczenie" może oznaczać wrzucenie do skrzynki (jak ktoś
    poprosił o uproszczoną procedurę) albo "odleżenie" na poczcie i
    "niepodjęcie w terminie". Formalnie odebrał, ale faktycznie może się
    zdarzyć, że na oczy nie widział.

  • 5. Data: 2011-03-18 16:05:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 17:04, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > poprosił o uproszczoną procedurę) albo "odleżenie" na poczcie i
    > "niepodjęcie w terminie". Formalnie odebrał, ale faktycznie może się

    I wówczas doręczenie też jest "z podpisem pozwanego"???

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-03-18 16:42:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2011 17:05, Liwiusz pisze:

    > I wówczas doręczenie też jest "z podpisem pozwanego"???

    Ooops, przegapiłem.

    Niemniej jednak warto by uzyskać kopię pokwitowania. Może odebrał
    pracownik (jak firma) albo domownik (jak osoba prywatna) i zapodział.