  • 11. Data: 2004-08-16 18:47:43
    Temat: Re: Hmmm
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "HOWARD" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cfquo8$9sv$1@fargo.cgs.pl...
    > OK.
    > Przyjąłem.
    >
    > Czyli tysiące osób wypowiadających się na Forum Cafe Allegro robi
    > błędnie, zmieniając tytuł?

    Usenet to taka wyzsza forma komunikacji. Ludzi wypowiadajacy sie tutaj
    zazwyczaj trzymaja sie pewnych norm.
    Oczywiscie zdarzaja sie wyjatki, ale na szczescie w dalszym ciagu SA
    wyjatkami. Polecam lekture pl.rec.humor.najlepsze.

    Poza tym uzytkownikow Usenetu chyba jest nieco wiecej niz kilka tysiecy?
    Poprzygladaj sie roznym grupom i sprawdz ile osob zmienia tytul.
    Dopuszczalne jest dodanie [OT] lub uzupelnienie tytulu, a jego zmiana to
    zupelna ostatecznosc. Oczywiscie nie dotyczy to grup z zalozenia nie
    respektujacych takich zasad, ale jest ich niewiele i wejscie tam grozi
    ciezka choroba popromienna :D

    Wrzuc w Google "Netykieta", to ulatwi Ci zycie :>

  • 12. Data: 2004-08-16 18:50:19
    Od: HOWARD<v...@w...pl>

    OK, ale z tym Allegro Forum Cafe to miałem na myśli tysięce postów
    DZIENNIE...

    Dobra, ale wpisałem w wyszukiwarce NETYKIETA i znalazłem, że mam
    pisać tematy:

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/1,47944,1709961.html

    (punkt szósty)

    Ale może ja się nie znam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-08-16 18:52:04
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "HOWARD" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to pisałem.
    >
    > O co chodzi?

    Chcesz sie kopac z koniem? Powodzenia. Podobnie moglbys zapoczatkowac akcje
    publicznego puszczania wiatrow.
    Potrzebujesz zapisanych norm, by uwazac je za obowiazujace, _nawet_ jesli
    dotycza dobrego wychowania?

  • 14. Data: 2004-08-16 18:52:59
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    No tak.
    Wysmiewanie sie to tez jest zgodne z savoir-vivre...
    Akurat.

    Pozdrawiam i juz od teraz sie dostosowywuje do zasad.
    Szkoda, ze nikt tutaj nie potrafi pomóc tak naprawdę spokojnie nie
    oburzając się przy tym.

    Pozdrawiam serdecznie,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2004-08-16 18:53:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@i...pl> napisal(a):

> [...]
    > publicznego puszczania wiatrow.
    > Potrzebujesz zapisanych norm, by uwazac je za obowiazujace, _nawet_ jesli

    Daj spokój, ja już zainterweniowałem u 'władz' usenetu, żeby tę bramkę
    nieco uporządkować, bo potem widzisz - ludzie nie wiedzą nawet, że nie
    piszą na jakieś forum. HOWARD nie jest niczemu winny, ale teraz tłumacz
    mu, że to nie cafe allegro. ;(
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 16. Data: 2004-08-16 18:56:50
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Przepraszam raz jeszcze za kłopot.

    Tylko WAM bigosu narobiłem... ;-)

    Miłego wieczoru...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2004-08-16 18:58:17
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Jeśli masz oryginały muzyczne, z których zrobiłeś sobie MP3, to tak.
    > Działasz w zgodzie z prawem.
    >
    > W przeciwnym wypadku - przestępstwo.

    Co do tego przeciwnego wypadku to mam wątpliwości.
    Jeśli mnie pamięć nie myli samo posiadanie utworów muzycznych
    na "piratach" w celu ich słuchania w prywatnym zaciszu nie jest jeszcze
    przestępstwem.

    Jeśli możesz podaj przepis który przewiduje że jest to przestępstwo

    Co do MP3 to mam jedynie taką wątpliwość, że jeżeli uznać taki plik
    za program komputerowy (tu nie jestem specjalistą) to może - i to
    tylko w pewnych okolicznościach - możnaby coś próbować naciągać.
    Choć tu też jestem póki co sceptyczny

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 18. Data: 2004-08-16 19:03:40
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Wyczytałem to tutaj:

    "Zmiana posiadanych płyt na format MP3 jest jak najbardziej legalna,
    pod warunkiem, że robimy to wyłącznie na własny użytek. Obecnie
    coraz częściej słuchamy muzyki wprost z komputera zapisując swoją
    płytotekę na twardym dysku. Posiadacz kolekcji może stworzyć
    dowolną liczę tzn. playlist, a posiadacze nagrywarek CD-RW nie rzadko
    nagrywają swoje składanki na płyty CD. Dopóki odtwarza je w domu i
    nie udostępnia osobom trzecim &#8211; jest to jak najbardziej legalna
    praktyka i posiadacze potężnych kolekcji muzyki w formacie mp3
    mogą spać spokojnie. Problem zaczyna się wówczas, gdy
    taki &#8222;kolekcjoner&#8221; zamierza zarabiać na swoich muzycznych zasobach.
    Przestępstwem jest zarówno kopiowanie plików mp3, jak i
    udostępnianie ich w internecie albo na kompaktach nagranych utworów
    w celach zarobkowych. Taką działalność określa się potocznie mianem
    piractwa komputerowego, czy fonograficznego."

    (z serwisu prawo.hoga.pl)

    ale może się zagalopowałem. Jeśli tak, to mnie poprawcie...

    Pozdrawiam serdecznie,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2004-08-16 19:04:37
    Temat: Re: Niestety źle Ci się obiło. [ Bez Tekstu]
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Nullum crimen sine lege

    Czy nie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 20. Data: 2004-08-16 19:04:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik HOWARD napisał:

    > Tylko proszę, wskażcie mi gdzie pisze w NETYKIECIE, że nie można

    Proszę ciebie, byś to jednak ty wskazał *GDZIE JEST NAPISANE* , że
    powinno się tak robić ... O.K.?

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))