  • 1. Data: 2004-08-16 18:10:55
    Temat: Czy mogę ...?
    Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl>

    Witam!
    Staram sie o pracę w pewnej firmie. Moim zadaniem bedzie tworzenie tam
    prezentacji (w postaci dokumentów elektronicznych). Przyszły (potencjalny)
    pracodawca prosi mnie o przesłanie mu kilku prac które wykonałem (aby
    sprawdzić moje umiejętności). Czy będzie zgodne z prawem przesłanie prac
    które wykonałem dla dotychczasowego pracodawcy? Jestem zatrudniony na umowę
    o pracę.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-16 18:33:57
    Temat: Re: Czy mogę ...?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik ad-hoc napisał:

    > Czy będzie zgodne z prawem przesłanie prac
    > które wykonałem dla dotychczasowego pracodawcy? Jestem zatrudniony na umowę
    > o pracę.

    Przeczytaj umowę o pracę, która wiąże cie z aktualnym pracodawcą i
    wszelkie regulaminy, oświadczenia o poufności i wszystko co dał ci do
    podpisania, bądź z czym można się zapoznać w twojej firmie ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-08-16 18:53:30
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > sprawdzić moje umiejętno?ci). Czy będzie zgodne z prawem przesłanie prac
    > które wykonałem dla dotychczasowego pracodawcy? Jestem zatrudniony na umowę
    > o pracę.

    Raczej nie ... nawet jesli w twoim przypadku nie bedzie to zabronione to
    conajmniej wątpliwe moralnie.