    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hmmm
    Date: Mon, 16 Aug 2004 18:58:17 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Jeśli masz oryginały muzyczne, z których zrobiłeś sobie MP3, to tak.
    > Działasz w zgodzie z prawem.
    >
    > W przeciwnym wypadku - przestępstwo.

    Co do tego przeciwnego wypadku to mam wątpliwości.
    Jeśli mnie pamięć nie myli samo posiadanie utworów muzycznych
    na "piratach" w celu ich słuchania w prywatnym zaciszu nie jest jeszcze
    przestępstwem.

    Jeśli możesz podaj przepis który przewiduje że jest to przestępstwo

    Co do MP3 to mam jedynie taką wątpliwość, że jeżeli uznać taki plik
    za program komputerowy (tu nie jestem specjalistą) to może - i to
    tylko w pewnych okolicznościach - możnaby coś próbować naciągać.
    Choć tu też jestem póki co sceptyczny

    -> http://usenet.pomocprawna.info