  • 1. Data: 2003-02-22 22:07:35
    Temat: Prawo Rolne - POMOCY!!!
    Od: "misio9" <m...@p...com>

    Witam Grupowiczow. Zwrcam sie do Was Szanowni Grupowicze:) z prosba o pomoc.
    Sytuacja wyglada nastepujaco. Moja Ukochana miala w dniu dzisiejszym zdawac
    poprawkowy egzamin z prawa rolnego na jednej z prywatnych uczelni we
    Wroclawiu, jednak kobieta prowadzaca zamiast zrobic egzamin podala
    zagadnienia, ktore trzeba opracowac do wtorku i oddac w formie pisemnej.
    Wlasnie najgorsze jest to, ze jest tak malo czasu i nawet nie bedzie kiedy
    zajrzec do bibliotek...
    Ponizej podam te zagadnienia i moze ktos posiada jakies informacje na te
    tematy, lub moze mi cos doradzic, ewentualnie gdzie moge znalezc informacje
    tego dotyczace (moga byc strony www lub ewentualnie jakas literatura). Z
    gory dzieki za wszelka pomoc. Musze podkreslic, ze zalezy mi na tym bardzo,
    bo moja Ukochana bardzo to przezywa!!!
    Oto te zagadnienia:

    "1. Dziedziczenie gospodarstwa rolnego przez wnuki spadkodawcy po
    13.02.2001, gdy:
    a) wnuk ma obywatelstwo polskie
    b) gdy wnuk nie ma obywatelstwa polskiego
    Dziedziczenie gospodarstwa rolnego przez małżonka spadkodawcy po 13.02.2001,
    gdy:
    a) małżonek ma obywatelstwo polskie
    b) małżonek nie ma obywatelstwa
    Dziedziczenie gospodarstwa rolnego przez dziecci spadkodawcy po 13.02.2001,
    gdy:
    a) dziecko ma obywatelstwo polskie
    b) dziecko nie jest obywatlem polskim

    2. Podac roznice:
    a) miedzy renta strukturalna a ekwiwalentem za zalesienie gruntu rolnego
    b) miedzy renta strukturalna a renta inwalidzka - rolnicza
    c) miedzy renta strukturalna a wczesniejsza emerytura rolnicza

    3. Jest to tak zwany "KAZUS" czy cos takiego (przynajmniej wiem, ze to sie
    tak czyta:).
    Jan J. jest właścicielem gruntu rolnego klasy III B, o powierzchni:
    a) 0,92 ha przeliczeniowego
    b) 0,88 ha przeliczeniowego
    c) 0,68 ha przeliczeniowego
    PYTANIE: Czy Jan J. w 2003 r. jest zobowiazany uiszczac podatek rolny?"
    PS
    Naprawde prosze o pomoc w kazdej formie...
    --
    Pozdrawiam Misiek
    m...@p...com

  • 2. Data: 2003-02-23 00:13:37