  • 1. Data: 2003-02-22 21:00:29
    Temat: Wydanie zgody na cokolwiek w administracji...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Czy przed podjeciem decyzji np. pozwolenie na budowe sieci
    administracja musi zglosic sie do rady osiedla i przeprowadzic
    glosowanie ? Jesli nie to jakie funkcje pelnie w ogole rada osiedla ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-02-22 21:58:09
    Temat: Re: Wydanie zgody na cokolwiek w administracji...
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Slawek <s...@p...fm> pisze w

    > Czy przed podjeciem decyzji np. pozwolenie na budowe sieci
    > administracja musi zglosic sie do rady osiedla i przeprowadzic
    > glosowanie ? Jesli nie to jakie funkcje pelnie w ogole rada osiedla ?

    Reki sobie nie dam uciac ale moj znajomy kladl siec w jednym z osiedli w
    moim miescie i pamietam, ze cos tam zalatwial z rada. Powiem Ci, ze duzo
    problemow mieli z kablami. Pamietam, zeby obnizyc koszta chcieli puscic
    gora i mieli problem bo kabel musi byc 2,5 nad ulica, zeby np. woz
    drabiniasty mogl przejechac :).

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-02-22 22:04:57
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    huski <h...@p...onet.pl> naskrobal(a) w

    > Pamietam, zeby
    > obnizyc koszta chcieli puscic gora i mieli problem bo kabel musi
    > byc 2,5 nad ulica, zeby np. woz drabiniasty mogl przejechac :).

    U mnie planowo maja byc 3 przewieszki ok. 7-10m nad ziemia. Wlasnie
    tego boje sie najbardziej bo z tego co slyszalem najtrudniej dostac
    wlasnie pozwolenie na laczenie blokow przewieszkami. Narazie zebralem
    podpisy zainteresowanych, zrobilem schemat przewieszek itp i w
    poniedzialek sie wybiore do administracji. Jeden radny chce byc
    wpiety, mialem sie z nim ustawiac, ale jakos nie mozemy sie trafic i
    nie wiem w sumie czy jest sens czekac na niego zanim gdziekolwiek
    pojde.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167