  • 1. Data: 2003-02-22 20:15:30
    Temat: Ile kosztują alimenty na dziecko?
    Od: "Dymitr" <m...@p...onet.pl>

    Wyprowadziła sie ode mnie (do mojego znajomego!) dziewczyna z którą mam
    rocznego syna.
    Mieszkaliśmy razem od 16 miesięcy. Nie mieliśmy ślubu. Syn ma moje nazwisko.
    Ona nie pracowała i będzie teraz próbowała wyciągnąć ode mnie jakieś
    pieniądze w ramach alimentów na dziecko. Ja prowadzę firmę, która nie
    wykazuje dochodów, płacę czasem tylko podatek VAT.
    Jakie ma szanse i jaką kwotę może wyciągnąć ode mnie?

    Dymitr Magyarin

  • 2. Data: 2003-02-22 20:48:19
    Temat: Odp: Ile kosztują alimenty na dziecko?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dymitr <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b38lpa$dif$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > wykazuje dochodów, płacę czasem tylko podatek VAT.
    > Jakie ma szanse i jaką kwotę może wyciągnąć ode mnie?

    sporo ... a dokładnie sie dowiesz jak otrzymasz odpis pozwu ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-22 21:41:56
    Temat: Re: Ile kosztują alimenty na dziecko?
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > sporo ... a dokładnie sie dowiesz jak otrzymasz odpis pozwu ...

    Ehhh
    odpis pozwu powie tylko ile Ona oczekuje

    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-22 22:01:03
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Dymitr" <m...@p...onet.pl> pisze w

    > Wyprowadziła sie ode mnie (do mojego znajomego!) dziewczyna

    tak bywa, wspolczuje i zycze powodzenia

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 5. Data: 2003-02-22 22:38:14
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b38qra$ckb$...@j...coi.pw.edu.pl...

    > Ehhh
    > odpis pozwu powie tylko ile Ona oczekuje

    no tak ale co odpisac jak nie znam jego dochodów i wydatków zeby można było
    o coś powalczyc ? ehhh
    a ponadto dobrze wiemy co oznacza Vat nic oczywiście nie sugeruje ale ???

    Sandra

  • 6. Data: 2003-02-22 23:14:30
    Od: "Dymitr" <m...@p...onet.pl>

    > a ponadto dobrze wiemy co oznacza Vat nic oczywiście nie sugeruje ale ???

    Co oznacza?

    dm

  • 7. Data: 2003-02-23 08:56:48
    Od: n...@i...pl

    > Ona nie pracowała i będzie teraz próbowała wyciągnąć ode mnie jakieś
    > pieniądze w ramach alimentów na dziecko. <ciach>
    > Jakie ma szanse i jaką kwotę może wyciągnąć ode mnie?

    To rzeczywiście świnia, nie kobieta - nie dość, że oddałeś jej tę przysługę, że
    zrobiłeś jej dziecko, to ona teraz będzie chciała na to dziecko jakieś
    pieniądze! ;-)

    A mówiąc serio - szanse ma bardzo duże, bo sąd ocenia również możliwości
    zarobkowe a nie tylko faktyczne zarobki. Wysokość alimentów zależy od b. wielu
    rzeczy.

    Ale może popatrz na tę sprawę inaczej - to jest Twoje dziecko i ono kilku
    rzeczy potrzebuje (materialnych też). Jeżeli podchodzisz do tego w ten sposób
    (czyli "kobieta, wykorzystując dziecko chce mnie na coś naciągnąć") to marne
    masz szanse na zbudowanie kiedykolwiek pozytywnej relacji z własnym dzieckiem

    pozdrawiam
    i współczuję całej trójce
    Monika

  • 8. Data: 2003-02-24 12:55:35
    Temat: OT: Ile kosztują alimenty na dziecko?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Feb 2003, Sandra wrote:

    >+ Użytkownik Tomasz Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    [...]
    >+ a ponadto dobrze wiemy co oznacza Vat nic oczywiście nie sugeruje ale ???

    ???
    Założenia:
    1. Nie płaci dochodowego
    2. Płaci VAT

    Rozwiązania:
    A. Osiąga dochody wystarczające na pokrycie kosztów nie obłożonych
    VATem, np. ZUSu (od klienta trzeba VAT ściągnąć ! Nawet żeby
    tylko przychodu na ZUSy starczyło)
    B. Ma dochody (chociaż częściowo) zwolnione z VAT, więc ponieważ
    nie może odliczyć VAT (odliczać można tylko VAT "przejedzone"
    *wyłącznie* na dochody oVATowane !) musi go odprowadzić, nawet
    jeśli ma straty
    C. Inne podobne
    D. Oszukuje

    Czy chciałaś może przypadkiem zasugerować którejś z rozwiązań ??
    ;>

    pzdr, Gotfryd
    (DG, KPiR, VAT)

  • 9. Data: 2003-02-26 18:56:19
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

    A moze rozwiazaniem jest pozew o opieke nad dzieckiem. Wtedy jednoczesnie
    moglbys pewnie wnosic o alimenty na dziecko (zeby matka placila...). Nie
    wiem jakie sa szanse powodzenia ale mozliwosc pewnie jest. :)

    pzdr
    aska