  • 1. Data: 2003-02-22 19:52:02
    Temat: ust. o zam o. publicznych
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam wszystkich jestem tu pierwszy raz - bardzo się boję (komputera) ale
    spróbuję spytać.
    (kumpel mnie zmusza to i napiszę.)

    Czy istnieje projekt zmiany ustawy o zamówieniach publicznych według którego
    podwyższa się kwotę zwartości zamówienia (w euro) przy której nie ma obowiązku
    stosowania tej ustawy.
    Czy nie wiecie gdzie ona jest (na jakim etapie legislacji?

    Pozdrawiam
    ABAP

  • 2. Data: 2003-02-22 20:27:45
    Temat: Re: ust. o zam o. publicznych
    Od: "trener" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał :
> [...]
    obowiązku
    > stosowania tej ustawy.
    > Czy nie wiecie gdzie ona jest (na jakim etapie legislacji?

    Sprawdz na stronie Sejmu:
    http://www.sejm.gov.pl/
    tam sa projekty ustaw nad ktorymi pracuje obecnie sejm

    Pozdrawiam
    -=treneros=-