  • 11. Data: 2014-05-30 22:41:06
    Temat: Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: Max <m...@g...com>

    W dniu 2014-05-30 22:02, Maciej Bebenek pisze:

    > Z tego co można wyczytać między wierszami, nająłeś się do pracy, jak CP
    > zajmował się wyłacznie TVSat - pewnie ponad 5 lat temu. Pięć lat temu
    > np. w sklepach RTV nikt nie wiedział o Blurayach, HD TV, Smart TV, 3D,
    > DVB-T i tak dalej, i tak dalej. Uczyć trzeba się w każdej branży - takie
    > czasy.

    Rozumiem i zgadzam się z Tobą. Jednakże, jeśli mowa o takich
    zagadnieniach jak HD TV, Smart TV, 3D itp. to mamy do czynienia cały
    czas z tą samą i jedną branżą przeważnie tylko i wyłącznie telewizjną.

    W przykładzie który podałem jest Telewizja - Dvb-t, Dvb-s, conajwyżej
    IP. Osobna branża w niczym nie związana z kontentem TV - terminale
    przenośne, BTS, HLR, NODE-B, telefonia komórkowa.

    Produkty bankowe do którego wymagane są zgody pełnomocnictwa
    substytucyjnego w tym zgoda na zakaz prowadzenia konkurencyjnej
    działalności przez okres ok 2 lat od zakończenia penomocnictwa.

    > Gdyby CP zajmował się tylko TVSat, to pewnie by zmniejszył sieć
    > sprzedaży o kilkanaście-kilkadziesiąt procent. Zbyt duża konkurencja,
    > zbyt małe marże. Tak jak w komórkach każdy operator miał ponad 1000
    > punktów sprzedaży, teraz dużo mniej.

    I tak spłycił sieć, mimo wejścia kolejnych produktów grupy kapitałowej.
    Zlikwidowali również hurtownie sprzętu, pośredniczącą w operacjach
    logistycznych nowych i uszkodzonych dekoderów - teraz wszystko
    przechodzi przez sklep - centrala. Sprowadza się to w tej chwili do
    objęcia przez pracownika stanowiska:

    Sprzedawca usług i produktów DVB-S, DVB-T (mobilna)
    Sprzedawca usług i produktów telefonicznych
    Sprzedawca usług bankowych
    Sprzedawca energii elektrycznej
    Sprzedawca sprzętu antenowego
    Agent ubezpieczeniowy
    Większość APS nie posiada firm wyklejających witryn i sprzątających sklep.
    A gdzie prace magazynowe? :)

    http://satkurier.pl/news/87261/nowa-struktura-sieci-
    sprzedazy-cyfrowego-polsatu.html

    Pozdrawiam.