  • 11. Data: 2016-05-03 14:23:32
    Temat: Re: Prawa Podstawowe.
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2016-05-03 14:11, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

    > Wystarczy: Prawo oparte na Prawdzie a nie prawo uzurpatorów.
    > Wówczas sprawiedliwość będzie logicznym skutkiem i nie trzeba jej
    > wpisywać do Konstytucji.

    Patent na Prawdę mają Wybrani.
    (tutaj)

    W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

  • 12. Data: 2016-05-03 14:28:25
    Od: "Chiron" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2016-05-03 14:11, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

    > Patent na Prawdę mają Wybrani.
    > (tutaj)

    Przez kogo?

    --
    Chiron

  • 13. Data: 2016-05-03 15:19:56
    Od: "Chiron" <c...@o...pl>

    > Nie znam na tyle Konstytucji Stanów zjednoczonych by się detalicznie o nią
    > spierać, ale zwróć uwagę na to, że ma ona ponad setkę poprawek. I że tak
    > kardynalna dla ustroju sprawa jak niewolnictwo, które zostało w nią
    > wpisane, zostało zniesione poprawką zamiast korektą samej konstytucji.
    > Mamy więc niejednoznaczność, czy Stany to nadal państwo niewolnicze czy
    > kraj ludzi wolnych.
    >
    > Drugą część Twojego pytania pozwolę sobie uznać za żart.

    Tak naprawdę, to nieiwle jest tych poprawek. Po prostu- pośpieszyli się z
    publikacją i ogłosili bubla. Zaraz też sami to skorygowali- dużą ilością
    poprawek. 13 konkretnie, jak sprawdziłem. Do tego potem dołożono 12 poprawek
    na przestrzeni czasu. Chyba niewiele?

    --

    Chiron

  • 14. Data: 2016-05-04 02:48:37
    Od: stevep <s...@t...net>

    W dniu .05.2016 o 05:12 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

    > Straszny dziadunio na wilkołaka wcale nie wygląda. Ktoś tym procesem
    > tworzenia zrębów nowej Konstytucji musi dyrygować. Że nie może to być
    > byle chłystek z ulicy w rodzaju Kijowskiego to rzecz chyba oczywista. A
    > dziadunio spełnia wszelkie kryteria wytrawnego przywódcy, który marzy
    > chyba już jedynie tylko o tym by się zapisać złotymi zgłoskami w naszej
    > narodowej historii. Czy mas mu to za złe?

    O ile wiem straszny dziadunio nie jest wybitnym prawnikiem, a do tego
    potrzebny jest fachowiec, a nie manipulant.

    --
    stevep

  • 15. Data: 2016-05-04 02:50:11
    Od: stevep <s...@t...net>

    W dniu .05.2016 o 11:09 Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> pisze:

    > Byle chłystek to ty jesteś pedofilu.

    > O kim ty piszesz? Urojenia z dziećmi już ci nie wystarczają?
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr
    Dołączam się do tych życzeń, bo chyba fanatyzacja daleko posunięta.

    --
    stevep

  • 16. Data: 2016-05-04 03:06:49
    Od: stevep <s...@t...net>

    W dniu .05.2016 o 14:11 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

    > Wystarczy: Prawo oparte na Prawdzie a nie prawo uzurpatorów.
    > Wówczas sprawiedliwość będzie logicznym skutkiem i nie trzeba jej
    > wpisywać do Konstytucji.

    O Santa Madonna poratuj, byle nie na moskiewskiej prawdzie.
    --
    stevep