  • 1. Data: 2004-01-18 16:59:53
    Temat: Praca w sobote
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    Mam w pracy ustalony 5 dniowy i 40 godzinny tydzien pracy, 8 godzin
    dziennie. Sa jednak przypadki ze trzeba pracowac w sobote w zamian
    dostajac dzien wolny aby zachowac 5 dniowy tydzien pracy. Jednak w sobote
    pracuje 7 godzin.
    szef wymyslil sobie ze w takim ukladzie dostaje dzien wolny ale brakujaca
    godzine musze odpracowac. Czy jest to zgodne z nowym kodeksem pracy skoro
    zgodnie z regulaminem pracy soboty powinny byc wolne? Czy moze powinien
    rozliczac ze za kazda przepracowana sobote nalezy sie caly dzien wolny?
    Pozdrawiam

    = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    K. Czerwiński
    krzys<cut>@poczta.fm
    (wytnij co niepotrzebne)

  • 2. Data: 2004-01-18 17:43:32
    Temat: Re: Praca w sobote
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 18 Jan 2004 17:59:53 +0100, "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>
    wrote:

> [...]
    >dziennie. Sa jednak przypadki ze trzeba pracowac w sobote w zamian
    >dostajac dzien wolny aby zachowac 5 dniowy tydzien pracy. Jednak w sobote

    ręce opadają i scyzoryk się w kieszeni otwiera

    na miejscu szefa to bym w ramach redukcji etatów wywalił Cie na zbity
    ryj

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 3. Data: 2004-01-18 18:53:03
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "futszaK" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ręce opadają i scyzoryk się w kieszeni otwiera

    wlasnie!!!
    na widok takiego sknerowatego szefa

    > na miejscu szefa to bym w ramach redukcji etatów wywalił Cie na zbity
    > ryj

    w sumie ja tez

    pozdro

  • 4. Data: 2004-01-19 07:35:49
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 18 Jan 2004 19:53:03 +0100, "xmarcel"
    <x...@b...gazeta.pl> wrote:

    >wlasnie!!!
    >na widok takiego sknerowatego szefa

    od dawna uważałem że praca na tak zwany etat jest krzywdząca dla obu
    stron, bo pracownik się miga od roboty (w końcu i tak ma płacone), a
    pracodawca stara się wycisnąć z pracownika jak najwięcej (bo przecież
    mu płaci)