  • 21. Data: 2007-09-25 15:17:50
    Temat: Re: Praca w innym miejscu niż na umowie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:fdaao1$j11$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak to po jakimś czasie?
    > Dowiedziałeś się z chwilą kiedy zacząłeś tam pracować (w innym miejscu
    > niż to wynika z pisanej umowy).
    > O ile do 3 miesięcy to mogłeś przypuszczać że to tymczasowe rozwiązanie
    > (art. 42 §4 kp), to potem musiałeś wiedzieć że zmienili ci miejsce
    > świadczenia pracy. A skoro nie protestowałeś, to można uznać że w sposób
    > dorozumiany - akceptując stan faktyczny, zgodziłeś sie na nowe miejsce
    > pracy.

    Mógł od tego czasu ustnie domagać się uczynienia stosownej zmiany. :-)

  • 22. Data: 2007-09-25 15:18:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No i wszystko zależy od okoliczności, w szczególności czego miałoby
    > dotyczyć to "dorozumienie". Przy zmianie miejsca pracy nie widzę jakoś
    > problemów.

    A ja tak. Pracownik myślał, że został delegowany. teraz nie może się
    doprosić pieniędzy z tej delegacji :-)

  • 23. Data: 2007-09-25 15:56:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Mógł od tego czasu ustnie domagać się uczynienia stosownej zmiany. :-)

    Ale pewnie się nie domagał ...
    Z postów wynika według mnie, że pan nie ma problemów z nowym miejscem
    pracy, a czuje się tylko "pokrzywdzony" że innym umowy zmienili a jemu
    nie i to o tym fakcie sie niedawno dowiedział.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 24. Data: 2007-09-25 16:04:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > A ja tak. Pracownik myślał, że został delegowany. teraz nie może się
    > doprosić pieniędzy z tej delegacji :-)

    Nie jest nawet pewne czy nowy adres firmy i stary adres firmy to nie ta
    sama miejscowość ...