  • 11. Data: 2005-02-23 00:26:05
    Temat: Re: Praca inzynierska i prawa autorskie,wlasciciela
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 23/02/2005 01:18, Robert Tomasik wrote :
    > Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > No cóż, dopuszczam odmienne od mojego zdanie. Choc akurat mnie średnio
    > przekonali swoimi argumentami.

    [...]
    > No i pozostaje właśnie margines tych konsultacji.

    Zaiste. Czy ktoś widział jakieś orzeczenie na ten temat?
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 12. Data: 2005-02-23 03:52:21
    Od: aloha <k...@h...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "DrMaksiu" <m...@m...uk> napisał w wiadomości
    >
    > Moim zdaniem sytuacja jest o tyle dwuznaczna, że gdyby takie unormowanie
    > wynikało z ustawy, to nikt by tych oświadczeń nie wymagał, bo po co.

    A po to zeby ukrasc cudza prace i sprzedac dla wlasnych profitow?

    > Natomiast nie zapominaj, że ten kij ma dwa końce. Prawa autorskie do Twojej
    > pracy ma również uczelnia, bo przecież i promotor jest pracownikiem uczelni,
    > a i być może korzystałeś z materiałów uczelni do jej stworzenia.

    ROTFL

    > Tak więc z
    > kolei i Ty byś potrzebował ich zgody do publikacji pracy.

    Drugi ROTFL

  • 13. Data: 2005-02-23 08:11:36
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    DrMaksiu napisał(a):
    > Witam.
    > Jestem w trakcie pisania pracy inzynierskiej i w dokumentach dostalem
    > oswiadczenie w ktorym jest napisane:
    >
    > Oswiadczam,iz przysluguja mi wszelkie prawa autorskie do ww.pracy
    > dyplomowej.Zezwalam WSHE w Lodzi na nieodplatne i bezterminowe korzystanie z
    > przedmiotowej pracy dypolomowej na nastepujacych polach eksploatacji:

    A nie możesz stwierdzić, że nie posiadasz pełni praw autorskich? Tzn np
    prawa do części zdjęć zostały ci udzielone ale bez możliwości
    przekazania ich dalej?
    W końcu "praca inżynierska" (podejrzewam) nie dotyczy wykonania
    materiału zdjęciowego (chyba, że studuiujesz fotografię) a jedynie
    wykonania prezentacji (w sensie programistycznym).

    MAc

  • 14. Data: 2005-02-23 11:09:22
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdjęciowego (chyba, że studuiujesz fotografię) a jedynie wykonania
    > prezentacji (w sensie programistycznym).

    Studiuje grafike komputerowa ,praca bedzie oparta w wiekszosci o zdjecia
    ktore sam robilem.
    Jesli stwierdze,ze nie posiadam pelnych praw autorskich,to czy pozniej mimo
    wszystko bede mogl na tej prezentacji zarabiac?
    Czy to tylko pro forma aby uczelnia sie odczepila od mojej pracy?

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 15. Data: 2005-02-23 12:04:56
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    DrMaksiu napisał(a):

> [...]
    > Jesli stwierdze,ze nie posiadam pelnych praw autorskich,to czy pozniej mimo
    > wszystko bede mogl na tej prezentacji zarabiac?

    To co stwierdzisz na uczelni to jedno, to co zrobisz potem to drugie.
    Istotne jest czy uczelnia się nie przyczepi, że nie całość pracy jest
    wykonana przez ciebie.
    To raczej słabo prawdopodobne, bo generalnie uniemożliwiałoby komuś
    innemu korzystanie z cytatów w pracy dyplomowej.

    > Czy to tylko pro forma aby uczelnia sie odczepila od mojej pracy?

    Pewnie że pro forma

  • 16. Data: 2005-02-23 17:25:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "aloha" <k...@h...com> napisał w wiadomości

    > A po to zeby ukrasc cudza prace i sprzedac dla wlasnych profitow?

    Toteż właśnie mniej wiecej do tego samego wniosku dochodzę. Jakby im to
    oświadczenie nie było potrzebne, to by o nie nie zabiegali.