  • 41. Data: 2013-05-09 13:02:17
    Temat: Re: Pozyczka a zabezpieczenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-09 12:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Reasumując - z tyłu weksla ja i zona piszemy "poreczam"

    Nie. Ty wystawiasz i podpisujesz się na przodzie jako poręczyciel.
    Jeśli żona ma być poręczycielem, może podpisać się na rewersie z
    dopiskiem "poręczam".
    Córki bym w to nie mieszał, nie chcemy z jej robić dłużnika.

    >, imie i nazwiko, nr
    > dowodu, podpis.
    > Dobrze by było aby córka podpisała również?
    >
    > Jak córka podpisze rownież, skąd wiadomo, że chodzi o moj majątek i córka
    > porecza tylko w celach spadkowych?

    Nie ma takiej możliwości, aby córka podpisała i nie stała się dłużnikiem.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2013-05-09 13:04:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-09 13:02, Liwiusz pisze:
    > Nie. Ty wystawiasz i podpisujesz się na przodzie jako poręczyciel.
    Tfu.
    Jako wystawca.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2013-05-09 13:28:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tfu.
    > Jako wystawca.

    Liwiuszu, wielkie dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 44. Data: 2013-05-09 22:27:42
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Budzik wrote:
    > Jak córka podpisze rownież, skąd wiadomo, że chodzi o moj majątek i córka
    > porecza tylko w celach spadkowych?

    Jeśli córka poręczy weksel to będzie najgorsze świństwo jakie jej
    zrobicie.

  • 45. Data: 2013-05-10 00:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jeśli córka poręczy weksel to będzie najgorsze świństwo jakie jej
    > zrobicie.

    Nikt nikomu nie chce zrobić świństwa.
    Zresztą, Liwiusz juz wyjaśnił kwestię córki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,