  • 11. Data: 2015-04-08 17:22:57
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    poszukiwacz wrote:
    > Ja bym nagrał wspólne rozmowy na dyktafon dobrej jakości albo kamerą
    > ukrytą w guziku a potem pozwał dłużnika o bezpodstawne wzbogacenie.

    a gdzie to bezpodstawne wzbogacenie?

  • 12. Data: 2015-04-08 19:51:45
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    witek wrote:

    > a gdzie to bezpodstawne wzbogacenie?

    Do rozliczeń majątkowych pomiędzy osobami pozostającymi w trwałym
    związku faktycznym (konkubinacie) moga mieć zastosowanie przepisy
    o bezpodstawnym wzbogaceniu (orz. SN z 16.5.2000 r.,
    IV CKN 32/00).

  • 13. Data: 2015-04-08 21:04:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    poszukiwacz wrote:

> [...]
    > związku faktycznym (konkubinacie) moga mieć zastosowanie przepisy o
    > bezpodstawnym wzbogaceniu (orz. SN z 16.5.2000 r.,

    juz wydałem.

    po za tym to była pożyczka, a nikt tu o trwalym konkubinacie nie
    wspomniał, raczej o przelotnym romansie.

  • 14. Data: 2015-04-09 10:50:46
    Temat: Re: Re: Pożyczka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2015, witek wrote:

    > a nie wygodniej po prostu odzyskac dlug, zaczynajac od sądu?

    A sąd nie zacznie pytaniem o papierowe kwity (lub "elektroniczne
    uwiarygodnione") dla, jak chce KC, "pożyczki przenoszącej 500zł"
    czy jakoś tak?
    Bo z innymi dowodami chyba jest słabo.

    pzdr, Gotfryd