    From: "Robert K" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pożyczenie pieniędzy - jak sporządzić umowę, by była ważna?
    Date: Wed, 17 Sep 2003 23:13:49 +0200

    Witam!

    Pragnę pożyczyć przyjacielowi dziesięć tysięcy złotych na zakup mieszkania.
    Nie chcę od niego żadnych odsetek. Pragnę tylko się zabezpieczyć.

    Chcę się dowiedzieć, jak sporządzić umowę?
    Czy muszę odprowadzić jakiś podatek?
    Czy muszę rejestrować umowę u notariusza?
    Ile takie pożyczenie może mnie, lub nas kosztować?

    Pozdrawiam!
    Robert.
    ps. proszę o odpowiedzi na grupie. (mój kontakt Email jest nieaktywny)