  • 1. Data: 2003-04-16 07:01:36
    Temat: Poziom alkocholu...
    Od: "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl>

    Witam,
    Jaki jest dopuszczalny poziom alkocholu we kwri dla kierowcow?
    Czy jest jakas roznica miedzy poziomem alkocholu we krwi a w wydmuchiwanym
    powietrzu?
    Jakie sa konsekfencjie przekroczenia tegoz poziomu?
    --
    pzdrv
    thc_dRinker

    P.s. Aby odpisac na priv, usun z adresu [no_spam]

  • 2. Data: 2003-04-16 08:01:37
    Temat: Odp: Poziom alkocholu...
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witaj

    wszystkie informacje znajdziesz na www.parpa.pl

    pozdrawiam
    Joanna

  • 3. Data: 2003-04-16 08:02:00
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    btw

    alkoholu :)))

  • 4. Data: 2003-04-16 08:20:32
    Temat: Re: Poziom alkocholu...
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl> wrote in message
> [...]
    > powietrzu?
    > Jakie sa konsekfencjie przekroczenia tegoz poziomu?
    Czy ty nadal jesteś pijany jak to piszesz?

  • 5. Data: 2003-04-16 08:36:52
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    O ile mnie pamięć nie myli to:
    - 0,2 promila lub 0,1 mg alkocholu (bez znaczenia czy w wydychanym
    powietrzu, czy tez we krwi - to jest to samo)
    - najgorsze jest to, ze odrazu zabiera sie prawo jazdy do dyspozycji Sadu .

  • 6. Data: 2003-04-16 10:38:47
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam,
    Najgorsze jest to, ze czlowiek majacy we krwi nawet minimalna ilosc alkoholu
    ma obnizona zdolnosc percepcji, gorszy refleks i wolniejszy czas reakcji. I
    nie zdaje sobie sprawy, ze jest smiertelnym zagrozeniem, nie tylko dla
    siebie ale dla innych na drodze. Wzorem dla mnie jest prawo stanu Illinois
    (0.08), California, Oregon, Utah i inyych w USA. W Austrii tez podobnie.
    ech ludzie....

    Joanna

  • 7. Data: 2003-04-16 11:06:42
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik thc_dRinker <wojtek_k[no_spam]@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7iv4r$a0j$...@n...onet.pl...
    > Witam,
    > Jaki jest dopuszczalny poziom alkocholu we kwri dla kierowcow?

    Absolutnie nieokreslony - mozesz nawet miec 100% zaw. alkocholu we krwi.

    > Czy jest jakas roznica miedzy poziomem alkocholu we krwi a w wydmuchiwanym
    > powietrzu?

    Nie ma - obie sa bez prawnego znaczenia.

    > Jakie sa konsekfencjie przekroczenia tegoz poziomu?

    Nie ma zadnych konsekFencjiI ( ile tych i? ), poza ew. pala z jez. polskiego
    ( jesli jestes w szkole ), albo publicznymi kpinami ( jesli jestes w
    usenecie ).

    PB, MSPANC

    --
    Depi.

  • 8. Data: 2003-04-16 12:22:37
    Od: "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl>

    sorki za blad, ale zawsze mialem problemy z ortografia
    a tak BTW wpisz sobie w googlach "alkochol" zobaczysz ze nie jestem sam ;-)

  • 9. Data: 2003-04-16 12:22:57
    Od: "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl>

    troszke ;-)

  • 10. Data: 2003-04-16 12:24:51
    Od: "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl>

    tak wogule to systuacjia byla tak, ze mojego kumpla zatrzymali jak jechal na
    rowerze i alkomat wykazal 0,22 promila i dali mu wezwanie na dzien nastepny
    zeby na komende, a teraz zastanawia sie co mu moze grozic, czy zabiora mu
    prawko...