  • 11. Data: 2009-06-01 11:33:47
    Temat: Re: Pozew za utracone wakacje
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > pomysl chwile, a czy jak kogos zabijesz, niechcacy, w wypadku, to jestes
    > zwolniony z odpowiedzialnosci, bo to bylo nieumyslne i nie chciales?

    Odróżnij odpowiedzialność karna i cywilną. Co do cywilnej to art. 120 kp.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2009-06-01 11:36:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > chcą pozywać personalnie Dyrekcję i Komisję
    > o utratę wakacji w pozwach cywilnych.
    >
    > Czy mają jakieś szanse?

    Nie mają szans. Niewłaściwy pozwany.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2009-06-01 17:42:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > w jednej ze szkół poprzez pomyłkę w obliczeniach określono zły czas trwania
    > matury z matematyki. Matura dla tych kilku uczniów będzie powtarzana w OKE.
    > Pod naciskiem rodziców, szkoła zafundowała już uczniom busa do OKE.
    > Niestety rodzice mają schizy i chcą pozywać personalnie Dyrekcję i Komisję
    > o utratę wakacji w pozwach cywilnych.
    >
    > Czy mają jakieś szanse?

    I tak nie zdadzą matury.

  • 14. Data: 2009-06-01 18:04:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 01 czerwiec 2009 19:42
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h013td$pu8$1@achot.icm.edu.pl>):

    > I tak nie zdadzą matury.

    No lepiej, żeby zdali. Bo jak nie, to jeszcze bardziej będą wkurwieni i będą
    pozywali tym bardziej.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-06-01 20:06:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > No lepiej, żeby zdali. Bo jak nie, to jeszcze bardziej będą wkurwieni i będą
    > pozywali tym bardziej.

    Sorry, ale nie mają nawet najmniejszych szans.
    Dlaczego?
    Otóż pisali maturę z matematyki, a nawet nie potrafili dodać czasu
    przeznaczonego na napisanie matury (podstawowy 2 godz, rozszerzony 3 godz) do
    godziny 9 (o tej matura się zaczyna). Skoro nikt z maturzystów nie zauważył
    błędu to mogą mieć pretensje tylko do siebie.

  • 16. Data: 2009-06-01 20:17:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 01 czerwiec 2009 22:06
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h01cc9$58b$1@achot.icm.edu.pl>):

> [...]
    > Otóż pisali maturę z matematyki, a nawet nie potrafili dodać czasu
    > przeznaczonego na napisanie matury (podstawowy 2 godz, rozszerzony 3 godz)

    No właśnie nie zawsze tak jest, stąd Komisja nie zauważyła błędu, bo na j.
    polskim było właśnie dłużej.

    > do godziny 9 (o tej matura się zaczyna).

    No wiesz, idąc tym tropem, Komisja też nie umiała. Więc to nie o umiejętność
    chodzi, a o pomyłkę, rutynę etc.

    > Skoro nikt z maturzystów nie
    > zauważył błędu to mogą mieć pretensje tylko do siebie.

    No jakby nie zauważyli, to by nie było afery, bo nikt by nie wiedział. Sęk w
    tym, że zauważyli i polecieli na skargę do Dyrekcji.

    ============

    Inna sprawa, że poziom matur musi być żenuła. Od miesiąca próbuję z
    mat-infem dojść do porozumienia w zakresie ,,mnożenie w systemie
    szesnastkowym'' i połowa klasy (a 100% z nich będzie zdawać maturę z
    matematyki) nie potrafi pojąć do bólu schematycznego mnożenia w słupku. A
    maturę z maty pewnie zdadzą.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-06-01 20:22:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > ,,mnożenie w systemie
    > szesnastkowym''

    Ja nie umiem mnożyć w systemie szesnastkowym i żyję. Po co takich głupot
    uczyć? Wszyscy maja być informatykami czy jak?

    --
    @2009 Johnson

  • 18. Data: 2009-06-01 20:32:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Johnson napisal:
    > Ja nie umiem mnożyć w systemie szesnastkowym i żyję. Po co takich głupot
    > uczyć? Wszyscy maja być informatykami czy jak?

    Odczuwalbys potrzebe zdawania matematyki rozszerzonej?
    Chyba nie. Wiec nie masz co rozpaczac. Ale jak ktos
    ma ochote na certyfikowanie sie z rozszerzonej, to takie
    rzeczy umiec musi.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-06-01 20:51:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 01 czerwiec 2009 22:22
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h01dal$qsk$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ja nie umiem mnożyć w systemie szesnastkowym i żyję.

    bywa.

    > Po co takich głupot uczyć?

    Bo to wyrabia zrozumienie systemu szesnastkowego, który jest podstawą w
    informatyce a także jest to jeden z prostszych algorytmów i do bólu
    schematyczny i do bólu logiczny.

    > Wszyscy maja być informatykami czy jak?

    A ktoś mówił, że uczę tego wszystkich? Przecie wyraźnie pisałem, że chodzi o
    profil mat-inf, nieprawdaż?

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2009-06-01 20:56:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Ja nie umiem mnożyć w systemie szesnastkowym i żyję. Po co takich głupot
    > uczyć? Wszyscy maja być informatykami czy jak?

    Jak ktoś poszedł na mat-inf, to raczej wierszy recytował nie będzie.