  • 1. Data: 2009-06-01 07:34:13
    Temat: wezwanie pogotowia w przypadku nie możliwości udzielenia pomocy?
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Witam serdecznie,

    Czy widząc zdarzenie, które ewidentnie spowodowało, że ktoś jest
    poszkodowany, a nie mogąc pomóc w sensie bezpośrednim (podejść, udzielić
    pierwszej pomocy) mogę wezwać pomoc telefonicznie, podając wszelkie
    szczegóły zdarzenia?

    Mnie się wydawało, że mogę i powinienem, a skończyło się na tym, że
    dostałem bardzo nieładny opierdol przez telefon od dyspozytorki z
    życzeniem mi "jak najgorzej" włącznie.... :( Pomiędzy tym, straszono
    mnie jakimiś "paragrafami" więc może ja faktycznie lipę odwaliłem i
    powinienem po prostu odwrócić głowę i udać, że nie widzę (co zresztą,
    zasugerowano mi przez telefon ;) ) zamiast wyłazić przed szereg...
    ech... a dobrze chciałem :(

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-06-01 07:41:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1243841641.639678@bongos2.pseinfo.pl...

    po tym co piszesz to trudno ocenic kto mial racje, mogles widziec zwykla
    kolizje, gdzie zaraz obaj kierowcy wyszli z auta, dogadali sie i rozjechali,
    a mogles widziec dzwona z ofiarami smiertelnymi, wazne jest jak
    przedstawiles sprawe dyspozytorce, co nie zmienia postaci rzeczy ze w
    cywilizowanym swiecie powinna grzecznie podziekowac i wyslac odpowiednie
    sluzby na miejsce

    generalnie masz obowiazek udzielenia pierwszej pomocy, ot chocby wlasnie
    wzywajac ta pomoc telefonicznie

  • 3. Data: 2009-06-01 20:00:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1243841641.639678@bongos2.pseinfo.pl...

    Opisz bliżej zdarzenie, bo ciężko ocenić.