    From: "brett" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pozew, odzew i okolice
    Date: Mon, 5 Jul 2004 14:41:51 +0200

    Jak moge wystapic o przedluzenie terminu?

    lepiej napisz teraz co wiesz, z zastrzeżeniem, że resztę dowodów przedłozysz
    później, jak je uzyskasz.

    Albo jesli nie moge to co nalezy zrobic zeby moc
    potem zalaczyc jakies dowody ktorych teraz nie mam
    lub nie zdaze zgromadzic?

    zasadniczo do zamknięcia rozprawy możesz zgłaszać dowody, ale lepiej
    poinformuj o tym sędziego, że masz kłopoty z dowodami, żeby potem ci nie
    zarzucono, że przeciągasz sprawę

    nie udowodnie

    to przeciwnik ma ci udowodnić, że coś ci przesłał, jak tak twierdzi

    wiec jestem ciekaw ile to tam lezalo

    idź do sekretariatu sądu i sobie zobacz

    brett