  • 1. Data: 2004-07-04 21:09:46
    Temat: prosba do Anrzeja_K
    Od: " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam do Ciebie prośbę, osobistą.
    Nie czytasz dokładnie moich postów a wiec nic dobrego nie wnosisz ani nie
    odpowiadasz na moje pytania. Stąd proszę Cię abyś nie odpowiadał na moje
    posty, oszczędzi to mój czas otwierania twoich wiadomości z nadzieja ze coś
    konkretnego znajdę a zarazem też spadnie liczba bezsensownych dyskusji które
    zaśmiecają grupę.

    Have a nice life :) (osobiście nic do Ciebie nie mam!)

    Mikołaj

    P.S. Cały post napisałem w PL abyś "wszystko ładnie zrozumiał"

  • 2. Data: 2004-07-04 21:53:22
    Temat: Re: prosba do Anrzeja_K
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Mikolaj napisał:
    > Mam do Ciebie prośbę, osobistą.

    wobec tego napisz mu to na priv, po kiego grzyba zaśmiecasz grupe
    pierdołami?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-07-04 22:16:55
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > wobec tego napisz mu to na priv, po kiego grzyba zaśmiecasz grupe
    > pierdołami?

    zawsze szansa aby ktos inny mogl sie dolaczyc :)

    ale masz racje, przepraszam ze nie napisalem na priv.

    M.

  • 4. Data: 2004-07-04 22:16:58
    Temat: Re: prosba do Andrzeja_K
    Od: " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2004-07-05 05:27:49
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cc9rmq$d98$1@inews.gazeta.pl

    > Mam do Ciebie prośbę, osobistą.
    > [..................]

    "Osobiste prośby" załatwia się osobiście_priv. Masz
    jakieś problemy i chcesz o nich porozmawiać ?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 6. Data: 2004-07-05 07:58:57
    Od: "bd" <b...@o...pl>

  • 7. Data: 2004-07-05 14:42:03
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > "Osobiste prośby" załatwia się osobiście_priv. Masz
    > jakieś problemy i chcesz o nich porozmawiać ?

    Tak mam problem, i go opisalem powyzej.
    Owszem chetnie bym Ci to napisal prywatnie ale czy Ty podajesz email?
    Nie (i to akurat rozumiem) ale z racje tego pisanie do Ciebie na priva jest
    niemozliwe.

    Pozdrawiam,

    M.