  • 1. Data: 2004-07-04 21:36:39
    Temat: Czy to jest zgodne z prawem?
    Od: rozrabiak <b...@m...pl>

    Witam
    Chciałbym się dowiedzieć czy poniższy punk regulaminu jest zgodny z
    Polskim prawem, czy napisali go tak, aby napisać:

    http://neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=regulamin
    Dział 5. §22, punkt 3.

    --
    Pozdrawiam, grzesiek
    #"Jeżeli coś działa, opodatkuj.

  • 2. Data: 2004-07-04 21:38:09
    Temat: Re: Czy to jest zgodne z prawem?
    Od: rozrabiak <b...@m...pl>

    rozrabiak napisał(a):

> [...]
    > Chciałbym się dowiedzieć czy poniższy punk regulaminu jest zgodny z
    > Polskim prawem, czy napisali go tak, aby napisać:

    Tzn, chodzi dokładnie o to, czy w momencie gdy TPSA nie przysyła faktur
    to ma prawo naliczać odsetki? Nie otrzymałem już dwóch.

  • 3. Data: 2004-07-05 10:17:14
    Od: "chenjera imbwa" <c...@g...pl>

    rozrabiak <b...@m...pl> napisał(a):

    > Tzn, chodzi dokładnie o to, czy w momencie gdy TPSA nie przysyła faktur
    > to ma prawo naliczać odsetki? Nie otrzymałem już dwóch.

    Najpierw poinformuj o tym TPSA, że nie otrzymałeś faktur. Teoretycznie nie
    mają prawa naliczać odsetek, bo nie znasz przecież kwoty zapłaty.