  • 1. Data: 2004-02-10 12:27:02
    Temat: Pozew bez orzekania o winie
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Witam czy któryś z grupowiczów ma może wzór pozwodu bez orzekania o winie ze
    wzglądu na różnice charakterów...bo nie wiem jak rozsądnie uzasadnic..i
    bardzo proszę o pomoc.
    i czy mozna tak uzasadnic aby nie było konieczności powoływania świadków?

    Pozdrawiam

    Roman

  • 2. Data: 2004-02-10 12:43:16
    Temat: Re: Pozew bez orzekania o winie
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Roman wrote:

> [...]
    > bardzo proszę o pomoc.
    > i czy mozna tak uzasadnic aby nie było konieczności powoływania świadków?

    Warunkiem rozwodu jest by nastapil trwaly i calkowity rozklad
    pozycia malzenskiego i by nie ucierpialo dobro maloletnich dzieci.

    Pozdrawiam

    Boguslaw