  • 1. Data: 2006-03-29 17:40:04
    Temat: Pozew
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktos przerabial pisanie pozwu do sadu ?
    Walcze dalej z oszustem internetowym i mam do wyboru:

    a) napisac pozew i zlozyc w sadzie (zalozenie sprawy cywilno - prawnej)
    b) oddac sprawe do firmy windykacyjnej.

    Nie przerabialem zadnego z przypadkow, wiec jestem zupelnie ciemny.
    W sadzie maja mnie juz dosc, tyle pytan i zadalem, wiem tylko ze pozew
    powinienem napisac sam. Mam kilka roznych wzorow, ale moze ktos to
    przerabial juz?
    Na dniach dostane odpis wyroku o oszustwo i teraz musze wystapic o
    odzyskanie naleznosci.
    Kwota to 700zl wiec jest o co walczyc. Bynajmniej dla mnie.
    Ktos przerabial sprawe z firmami windykacyjnymi?

    Pozdrawiam - Daroot

  • 2. Data: 2006-03-30 16:11:21
    Temat: Re: Pozew
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Witam.
    > Czy ktos przerabial pisanie pozwu do sadu ?

    ja

    > Walcze dalej z oszustem internetowym i mam do wyboru:
    >
    > a) napisac pozew i zlozyc w sadzie (zalozenie sprawy cywilno - prawnej)

    patrz nizej.. jezeli nie bylo to wal do sadu jak bedziesz mial wyrok karny

    > b) oddac sprawe do firmy windykacyjnej.

    po kiego grzyba...na jakiej podsatwie... chyba ,ze jest w wyroku karnym
    obowiazek naprawienia szkody a dluznik olewa

    > Nie przerabialem zadnego z przypadkow, wiec jestem zupelnie ciemny.
    > W sadzie maja mnie juz dosc, tyle pytan i zadalem, wiem tylko ze pozew
    > powinienem napisac sam.

    w sadzie pytasz.....kogo ???? w sadzie informacje udzielaja najczesciej
    sekretarki, ktore maja bardzo blade pojecie o prawie

    Mam kilka roznych wzorow, ale moze ktos to
    > przerabial juz?
    > Na dniach dostane odpis wyroku o oszustwo i teraz musze wystapic o
    > odzyskanie naleznosci.

    nie bylo w procesie karnym wniosku o nalozenie obowiazku naprawienia szkody
    ???

    pozdrawiam